hoi ik zou binnekort graag een game pc willen kopen/bouwen omdat mijn school laptop niet goed genoeg is om games te spelen. ik heb maar een budget van 600 euro en ik krijg het systeem zelf moeilijk samengestelt, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dingen doen voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De onderdelen mogen maximaal 600 euro kosten.
Zijn er al componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een tv die ik tijdelijk wil gebruiken als monitor, mijn toetsebord is de logitech g213 prodigy, mijn muis is de battletron muis van de action. Ik heb ook al een headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 8 of 16gb ram, minimaal 1tb opslag maar het liefst ook een ssd om windows sneller mee op te starten.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Nee het maakt mij niet uit van welk merk het is, het gaat er mij om dat ik normaal games kan spelen zonder vast te lopen.
De games die ik ga spelen zijn Minecraft, call of duty warzone, cs:go, valorant, kleinere spelletjes zoals raft, gang beasts etc. voor de rest weet ik het nog niet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dingen doen voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De onderdelen mogen maximaal 600 euro kosten.
Zijn er al componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een tv die ik tijdelijk wil gebruiken als monitor, mijn toetsebord is de logitech g213 prodigy, mijn muis is de battletron muis van de action. Ik heb ook al een headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil 8 of 16gb ram, minimaal 1tb opslag maar het liefst ook een ssd om windows sneller mee op te starten.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Nee het maakt mij niet uit van welk merk het is, het gaat er mij om dat ik normaal games kan spelen zonder vast te lopen.
De games die ik ga spelen zijn Minecraft, call of duty warzone, cs:go, valorant, kleinere spelletjes zoals raft, gang beasts etc. voor de rest weet ik het nog niet.
[Voor 75% gewijzigd door Jasonvanc op 04-03-2021 18:42]