interieur: Leer op de muur. Ja je leest het goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:24

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Ja, ik was ook verrast, maar ik vind het toch wel erg mooi.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben.
Ik kom op internet al snel bij Enzo Pellini uit, maar zijn er nog andere goede fabrikanten?

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/291911/files/340900248/image.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/291911/files/340900361/image.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Elitis, ARTE.

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Laatst online: 17:50
Onze producten zijn van 100% buffelleer. De huiden waar ons leer van wordt gemaakt is afkomstig van dieren die buiten hebben geleefd en niet voor hun huid zijn gefokt. De huiden van deze dieren zijn in feite een nevenproduct en worden verwerkt tot bruikbaar en duurzaam leerproduct.
dit soort leer komt uit bumblefuck nowhere en dergelijke duurzaamheidsclaims zijn niet te verifiëren. Probeer het maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
leecher schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:35:
[...]

dit soort leer komt uit bumblefuck nowhere en dergelijke duurzaamheidsclaims zijn niet te verifiëren. Probeer het maar eens.
Aan dat soort stukjes heb ik echt niets mee nee, niet te verifieren en staat vol met onzin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:38
Wij hebben Elitis hangen, lijkt er wel op. Dit is alleen meer een soort dierenvacht, maar ze hebben ook wel leer look.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fOVXAmr7-DeE9fVdQQEhvi1j0Bo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VHpSyGqlTr5y1dS3PKoajn0O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Laatst online: 17:50
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:37:
[...]

Aan dat soort stukjes heb ik echt niets mee nee, niet te verifieren en staat vol met onzin.
Oh, naar wat voor ervaring was je dan precies op zoek?

Bel die mensen voor de grap eens op en probeer te achterhalen waar het materiaal precies vandaan komt. Het antwoord is je verificatie, prima te doen dus en geen onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Mnup_1 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:39:
Wij hebben Elitis hangen, lijkt er wel op. Dit is alleen meer een soort dierenvacht, maar ze hebben ook wel leer look.

[Afbeelding]
erg mooi. Hoe bevalt het als muur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
leecher schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Oh, naar wat voor ervaring was je dan precies op zoek?

Bel die mensen voor de grap eens op en probeer te achterhalen waar het materiaal precies vandaan komt. Het antwoord is je verificatie, prima te doen dus en geen onzin.
gebruikerservaringen, dus wie heeft zo'n soort wandbekleding, hoe bevalt het in de praktijk etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herofruit
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-07-2023
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:42:
[...]

gebruikerservaringen, dus wie heeft zo'n soort wandbekleding, hoe bevalt het in de praktijk etc.
Bij mijn ouders hangt ook Elitis op de muur (Élitis Natives VP 629 01).

Ziet er na ±15 jaar nog steeds als nieuw uit. Geen onderhoud nodig.

4800wp zuid - pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Laatst online: 22:38
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:41:
[...]

erg mooi. Hoe bevalt het als muur?
Tja wat kan je er over zeggen. Het oogt ook mooi irl, kijkt rustig. Weinig onderhoud en het is een keer wat anders dan een effen muur oid. Wij zijn er zeer tevreden mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Mnup_1 op 04-03-2021 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinus121
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22:44
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:06:
Ja, ik was ook verrast, maar ik vind het toch wel erg mooi.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben.
Ik kom op internet al snel bij Enzo Pellini uit, maar zijn er nog andere goede fabrikanten?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
En heb je een Enzo Pellini muur bekleed? Ik overweeg het ook te doen?
Nog tips ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

Arte heeft mooi spul hoor. Ook fluweel. Maar pricy pricy!

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
rinus121 schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 13:58:
[...]

En heb je een Enzo Pellini muur bekleed? Ik overweeg het ook te doen?
Nog tips ....
Geduld.
Het is minder makkelijk dan het lijkt, de panelen zijn slap (tja, leer) en als je smalle strookjes plakt, niet te hard aan trekken, er zit best wel wat rek in en dan ziet het er raar uit.

Verder, maak 2 pakken open zodat je de kleur verschillen goed ziet en daar een beetje mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 20:18
Er is ook behang met die lederlook. Niet the real deal maar wel makkelijker te verwerken en een stuk betaalbaarder.
https://www.behangwebshop...QAQujgj8AK2RoCt3EQAvD_BwE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rinus121
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbVmW7CIQkTruhhP0y2BGarO8T0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AK0ay8a68hcg7cpkwA5ypsG.jpg?f=fotoalbum_large

Een muur volledig bekleed met Enzo Pellini. Zelf gedaan. Eerst goed uitgemeten, een raster getekend op de muur en plakken maar.

A distributeur in NL gebeld om ipv rechthoekige, vierkante tegels te snijden. Dit hebben ze zonder meerkosten gedaan.

Erg tevreden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• natural colour
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 17:56
Ik heb bij de BBC eens een docu gezien over lederen vloerbedekking, maar ook lederen wandbekleding is wél even wat anders dan gesausde vliesbehang...

20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic 7H Mono; Atlantic Explorer V4; https://www.astrobin.com/users/naturalcolor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05 16:26
Ik heb op de slaapkamer zelf een achterwand gemaakt en deze bekleed met Enzo Pellini kleur Maron. De 1e rij moet je goed recht plakken, rest gaat vanzelf. Spul plakt echt ontzettend goed op hout..zit nu 3 jaar. Enige nadeel is dat er snel krasjes opkomen als je er met iets hards/nagels langsheen komt. En het liggende deel vangt nogal wat stof wat toch wat lastig te verwijderen is..tenzij je het wat stevig aanpakt met krasjes als gevolg. Andere kant heeft dat geleefde wel wat hoor..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhTS55MYqATlGbCsxzI3Dam15AM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eopCiw07q5p0WSOYxkOjXkWO.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1