Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

interieur: Leer op de muur. Ja je leest het goed

Pagina: 1
Acties:

• Mad-Matt
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:54

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Ja, ik was ook verrast, maar ik vind het toch wel erg mooi.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben.
Ik kom op internet al snel bij Enzo Pellini uit, maar zijn er nog andere goede fabrikanten?

D3 Profile D3 XP Ladder

• herofruit
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-06 20:14
Elitis, ARTE.

4800wp zuid - pvoutput.org

• leecher
  • Laatst online: 19:57
Onze producten zijn van 100% buffelleer. De huiden waar ons leer van wordt gemaakt is afkomstig van dieren die buiten hebben geleefd en niet voor hun huid zijn gefokt. De huiden van deze dieren zijn in feite een nevenproduct en worden verwerkt tot bruikbaar en duurzaam leerproduct.
dit soort leer komt uit bumblefuck nowhere en dergelijke duurzaamheidsclaims zijn niet te verifiëren. Probeer het maar eens.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
leecher schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:35:
[...]

dit soort leer komt uit bumblefuck nowhere en dergelijke duurzaamheidsclaims zijn niet te verifiëren. Probeer het maar eens.
Aan dat soort stukjes heb ik echt niets mee nee, niet te verifieren en staat vol met onzin.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Mkleijer
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-06 10:10
Wij hebben Elitis hangen, lijkt er wel op. Dit is alleen meer een soort dierenvacht, maar ze hebben ook wel leer look.

• leecher
  • Laatst online: 19:57
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:37:
[...]

Aan dat soort stukjes heb ik echt niets mee nee, niet te verifieren en staat vol met onzin.
Oh, naar wat voor ervaring was je dan precies op zoek?

Bel die mensen voor de grap eens op en probeer te achterhalen waar het materiaal precies vandaan komt. Het antwoord is je verificatie, prima te doen dus en geen onzin.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
Mkleijer schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:39:
Wij hebben Elitis hangen, lijkt er wel op. Dit is alleen meer een soort dierenvacht, maar ze hebben ook wel leer look.

[Afbeelding]
erg mooi. Hoe bevalt het als muur?

D3 Profile D3 XP Ladder

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Topicstarter
leecher schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Oh, naar wat voor ervaring was je dan precies op zoek?

Bel die mensen voor de grap eens op en probeer te achterhalen waar het materiaal precies vandaan komt. Het antwoord is je verificatie, prima te doen dus en geen onzin.
gebruikerservaringen, dus wie heeft zo'n soort wandbekleding, hoe bevalt het in de praktijk etc.

D3 Profile D3 XP Ladder

• herofruit
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 21-06 20:14
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:42:
[...]

gebruikerservaringen, dus wie heeft zo'n soort wandbekleding, hoe bevalt het in de praktijk etc.
Bij mijn ouders hangt ook Elitis op de muur (Élitis Natives VP 629 01).

Ziet er na ±15 jaar nog steeds als nieuw uit. Geen onderhoud nodig.

4800wp zuid - pvoutput.org

• Mkleijer
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-06 10:10
Mad-Matt schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:41:
[...]

erg mooi. Hoe bevalt het als muur?
Tja wat kan je er over zeggen. Het oogt ook mooi irl, kijkt rustig. Weinig onderhoud en het is een keer wat anders dan een effen muur oid. Wij zijn er zeer tevreden mee.

[Voor 7% gewijzigd door Mkleijer op 04-03-2021 15:48]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True