Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• OBADE
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 04-03 15:33
Hallo,

Mijn laptop is ermee gestopt, alleen de SSD kaart is nog prima: een Hyperx Fury 240 GB. Nu wil ik deze gaan aansluiten op/in mijn desktop. Dat betekent een data en een voedingskabel.
Weet iemand zo welke kabels dit zijn zodat ik gericht kan zoeken?

Alvast bedankt.

Groeten, OBADE.

• sigmundfreund
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online
Er vanuit gaande dat je desktop ruimte heeft heb je de kabels al in je desktop zitten. Hooguit dat je een sata kabel nodig hebt. De voedingskabel zit al aan je voeding.

• OBADE
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 04-03 15:33
Ik had nog niet in de kast gekeken idd. Desktop net dit weekend 2dehands gekocht.
Dank je wel.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

OBADE schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:40:
Hallo,

Mijn laptop is ermee gestopt, alleen de SSD kaart is nog prima: een Hyperx Fury 240 GB. Nu wil ik deze gaan aansluiten op/in mijn desktop. Dat betekent een data en een voedingskabel.
Weet iemand zo welke kabels dit zijn zodat ik gericht kan zoeken?

Alvast bedankt.

Groeten, OBADE.
Klik hier

[Voor 3% gewijzigd door Hackus op 04-03-2021 15:36]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08:42
Bedenk wel dat je hem niet kunt aansluiten en denken dat je dan gelijk verder kunt.
Je zult Windows dan wel opnieuw moeten installeren aangezien de installatie voor je laptop er nog op staat en die gebruiken voor je PC geeft meestal problemen.

Tevens is de windows activatie voor je laptop en niet voor je PC.
Je kunt het natuurlijk proberen en mogelijk start hij gewoon op maar vaak krijg je fouten of blauwe schermen.

Zorg dus dat je de data van de schijf eerst veilig stelt en je een Windows installatie stick klaar hebt liggen.

Vanuit gaande dat je de SSD wilt gebruiken als opstartschijf. Anders kun je hem prima toevoegen als extra schijf mits de PC nog een SATA aansluiten vrij heeft.

Laptop niet meer te herstellen? Ermee gestopt kan veel dingen betekenen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True