Toon posts:

Netstat: actieve verbindingen

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in MS-DOS met netstat naar de actieve verbindingen kijk, dan zie ik soms een hele lijst...

Is het mogelijk om deze verbindingen te verbreken/wissen, want volgen mij veroorzaakt dit enorme vertraging met het internetten :(...

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:47

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Ik kamte ook met dit probleem.
Ben op onderzoek uit gegaan en kon niet echt iets hier op GoT vinden.
Tuurlijk kan je ut "flushen" in XP door de netwerk verbinding opnieuw uit en in te schakelen.

Wil je dit nu niet gebruik dan http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/tcpview.shtml

Met dat programma kan je ook niet meer gewenste verbindingen wissen!

Speedtouch freak

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou toch eerder proberen de oorzaak van het probleem te achterhalen ;) (kan ook met TCPView overigens ;))

edit:
Overigens best een oude }:O, grote kans dat de TS allang niet meer op GoT zit :+

[ Voor 30% gewijzigd door Osiris op 01-01-2005 21:29 ]

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Voordat iedereen replied:

De TS is uit 1999!!

Geplaatst op woensdag 20 oktober 1999 20:54

/edit

De oorzaak achterhalen is idd handiger, en als het goed is staat er niet eens zoveel ongebruikte connecties

[ Voor 42% gewijzigd door Aspje op 01-01-2005 21:31 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:26
Ik denk dat de TS de datum over het hoofd heeft gezien :)

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:47

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Ik heb deze post toegevoegt, omdat ik zelf kamp met ut probleem dat e-mule vaak zegt "te veel verbindingen" komt omdat er veel connecties in hangen die niet gebruikt worden.... vandaar.... dat heb ik sinds SP2... nu schijnt SP2 weer minder actieve verbingen toe te laten
BRON: www.lvllord.de

Speedtouch freak

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29
lSltAlKeR,

Dit topic was bijna 5 jaar oud, waarschijnlijk is het probleem al opgelost anders had je er hier vast nog iets van gehoord. De oplossing welke jij nu post bestond in 1999 nog niet denk ik. Zou je in het vervolg even willen letten op de datum?;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.