De verhuurder is de woning onder mij grondig aan het renoveren en dat levert veel stofoverlast op. De klusjesmannen weten niet hoe het kan. De deuren houden ze netjes gesloten en tijdens het vegen gaan alle ramen open. Er is geen mechanische ventilatie.
Het is een oud pand dus het komt ongetwijfeld door de gaten en kieren tussen de verdiepingen, alleen is het niet evident waar. Het is nergens in de woning duidelijk stoffiger dan op andere plekken en ik voel ook geen tocht ofzo.
Mijn vraag: hebben jullie ideeën waarmee ik de stofbron kan identificeren?
Om een beeld te geven, mijn luchtreiniger staat overdag 8 uur lang maximaal te blazen, ziet er na enkele dagen uit zoals hieronder en dan ligt er alsnog overal een dikke laag stof. Ik stofzuig en dweil nu elke dag.
Het is een oud pand dus het komt ongetwijfeld door de gaten en kieren tussen de verdiepingen, alleen is het niet evident waar. Het is nergens in de woning duidelijk stoffiger dan op andere plekken en ik voel ook geen tocht ofzo.
Mijn vraag: hebben jullie ideeën waarmee ik de stofbron kan identificeren?
Om een beeld te geven, mijn luchtreiniger staat overdag 8 uur lang maximaal te blazen, ziet er na enkele dagen uit zoals hieronder en dan ligt er alsnog overal een dikke laag stof. Ik stofzuig en dweil nu elke dag.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW