Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

solar edge se2000m updaten zonder setapp of met

Pagina: 1
Acties:

• martijnuitoss
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 31-05 00:06
Hallo,

Ik heb hier een solar edge se2000m hangen en deze wil ik graag updaten aangezien dat moet voordat ik hem aan wifi kan koppelen.

Inmiddels heb ik de ethernet kabel er al in gedaan in de hoop dat hij automatisch update maar helaas.
Als ik hem wil koppelen in de my solar app dan geeft hij aan dat de omvormer geupdate moet worden en dat moet dan geloof ik weer in setapp maar als ik daar wil inloggen krijg ik een melding "not allowed".

Ik denk dat die melding komt omdat ik natuurlijk geen installateur ben.
Dus ik dacht ik log in via het ip adres op mijn computer en krijg dan diverse menu's waaronder ook updaten vanaf usb maar helaas kan ik nergens de firmware vinden.

Het gekke is dat ik in die setting via de pc ook kan verbinden met wifi maar dan nog vraagt de app een update naar de laatste firmware.

Heeft iemand een oplossing want om hier nou een installateur voot te laten komen dat is ook weer zoiets.

Groetjes en alsvast bedankt voor het meedenken.

• No Hands
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22-06 21:54
Updaten kon altijd via een micro SD kaartje, ik heb alleen al even geen SE omvormers meer opengeschroefd om te kijken of dat er nog steeds in zit.
Je zou SE even kunnen bellen.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• martijnuitoss
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 31-05 00:06
Er zit een usb stick in zelfs, geen sd kaartje.
Inmiddels heeft de installateur gebeld en die heeft weer aangegeven dat er eerst een opdracht moet komen van de verhuurder pfff.

tis wat.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True