Ik sta eigenlijk te popelen om een hele dikke PC te kopen, maar met de moeilijk verkrijgbare onderdelen wil ik daar nog een jaartje mee wachten. Helaas heeft het plotseling overlijden van mijn gaming laptop ervoor gezorgd dat ik wil/moet onderzoeken of het de moeite is om mijn oude desktop te upgraden.
Dit is mijn huidige setup:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag in games als CS:GO/Valorant/Apex Legends in 1080p minimaal 144fps behalen, maar hoe meer fps, hoe beter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop niet meer dan €500,- kwijt te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat ik kan gebruiken wil ik meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in ieder geval een nieuwe (of tweede hands) videokaart, maar misschien is de processor wel de bottleneck, ik laat me hierin graag adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een Nvidia Shield TV staan, zou leuk zijn om die te kunnen gebruiken om games te streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige Benq 144hz monitor kan alleen via DVI aangesloten worden voor 144hz.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een advies wat ik kan/moet upgraden om mijn 2012 PC meer richting 2018 te krijgen, de 2021 variant komt later.
Alvast bedankt voor het lezen van het topic, ik kijk uit naar de reacties.
Dit is mijn huidige setup:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asrock P67 Extreme4 Gen3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaart | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R3 (Zwart) | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Zalman CNPS10X Performa | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 47,- | € 47,- |
1 | Voedingen | Corsair Enthusiast TX750M | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 47,- |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag in games als CS:GO/Valorant/Apex Legends in 1080p minimaal 144fps behalen, maar hoe meer fps, hoe beter.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop niet meer dan €500,- kwijt te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat ik kan gebruiken wil ik meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in ieder geval een nieuwe (of tweede hands) videokaart, maar misschien is de processor wel de bottleneck, ik laat me hierin graag adviseren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een Nvidia Shield TV staan, zou leuk zijn om die te kunnen gebruiken om games te streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige Benq 144hz monitor kan alleen via DVI aangesloten worden voor 144hz.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Een advies wat ik kan/moet upgraden om mijn 2012 PC meer richting 2018 te krijgen, de 2021 variant komt later.
Alvast bedankt voor het lezen van het topic, ik kijk uit naar de reacties.
[Voor 0% gewijzigd door rnenator op 04-03-2021 11:57. Reden: Er stond 2 videokaarten, moest 1 zijn]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)