Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
49- 55 inch tv. Liefst max 50".
Wat is je budget?
1000-1250 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Normaal tv kijken, netflix series, de kinderen gamen met een nintendo switch
Wat heb je zelf al gevonden?
genoemde Sony televisies. De laatste 10 jaar Sony tv gehad en die zijn goed bevallen, daarnaast zijn ze netjes afgewerkt en zijn de menu's bekend. Voorkeur voor Sony dus. De 55" is qua specs beter dan de 49", betere kijkhoek en als ik het goed begrijp ook betere geluidskwaliteit. Klopt dat? Wil liever geen aparte soundbar aanschaffen. Als de 49" dezelfde kwaliteit kijkhoek en geluid bood was de keuze waarschijnlijk al gemaakt. Of til ik hier te zwaar aan en vallen de verschillen erg mee?
Welke vragen heb je hier nog over?
maar is 55" niet erg groot als je van 37" komt. We willen geen TV die erg in het oog springt. Kijkafstand is vanaf 3 meter tot 4.5 meter ongeveer. Waar moet ik nou op letten bij het maken van mijn keuze, moeilijk... Oh ja ik heb een abonnement bij Ziggo, met de Mediabox. TV moet het hier dus mee doen
Ik zoek een?
49- 55 inch tv. Liefst max 50".
Wat is je budget?
1000-1250 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Normaal tv kijken, netflix series, de kinderen gamen met een nintendo switch
Wat heb je zelf al gevonden?
genoemde Sony televisies. De laatste 10 jaar Sony tv gehad en die zijn goed bevallen, daarnaast zijn ze netjes afgewerkt en zijn de menu's bekend. Voorkeur voor Sony dus. De 55" is qua specs beter dan de 49", betere kijkhoek en als ik het goed begrijp ook betere geluidskwaliteit. Klopt dat? Wil liever geen aparte soundbar aanschaffen. Als de 49" dezelfde kwaliteit kijkhoek en geluid bood was de keuze waarschijnlijk al gemaakt. Of til ik hier te zwaar aan en vallen de verschillen erg mee?
Welke vragen heb je hier nog over?
maar is 55" niet erg groot als je van 37" komt. We willen geen TV die erg in het oog springt. Kijkafstand is vanaf 3 meter tot 4.5 meter ongeveer. Waar moet ik nou op letten bij het maken van mijn keuze, moeilijk... Oh ja ik heb een abonnement bij Ziggo, met de Mediabox. TV moet het hier dus mee doen
[Voor 3% gewijzigd door twodigits op 04-03-2021 10:54]