Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Prijs/prestatie artikelen van Hardware Info

Pagina: 1
Acties:

• PizzaMan79
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13-04 15:01
AMD vs. Nvidia: welke videokaart moet je kopen?

Op hardware.info verschenen regelmatig deze artikelen. Vooral de grafieken waarin prijs werd uitgezet tegen prestaties (zoals hier) vond ik erg nuttig.

Ik zie die artikelen sinds april 2020 ( / op Tweakers) niet meer terug. Is dat wegens de absurde prijzen voor videokaarten? Juist daardoor lijkt het me toch nuttig. Hopelijk komen ze weer terug! Zowel de betaalbare videokaarten als de artikelen ;-)

[Voor 5% gewijzigd door PizzaMan79 op 04-03-2021 09:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-06 16:40

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Hi Pizzaman,

Goed om te horen dat je die artikelen nuttig vond. Het idee is zeker om dergelijke koopgidsen terug te laten keren op Tweakers, in de vorm van BBG's. Nu staat videokaarten niet bovenaan het lijstje vanwege de tekorten (als de verkrijgbaarheid letterlijk nul is betwijfel ik toch het nut, al is het maar omdat de prijzen van dag tot dag flink kunnen variëren), maar verwacht op termijn zeker meer van dit soort content over componenten :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True