weet iemand hoe ik satelliet-tv kan kijken op de puter. Er is een pc sat kaartje te koop van miro maar daar kan ik de nederlandse zenders niet mee krijgen. Dat is weer fijn gedecodeert
1 : Het is gecodeert, niet gedecodeert, dat is juist wat je moet doen... Als je het juiste kanaal instelt zijn er vast wel progjes op i-net die die beeldinformatie kunnen de-coden. En er al aan gedacht om je normale externe sateliet tuner op de tv-in van je videokaart of televisiekaart te doen?
er bestaat een proggie die dat wel zou kunnen doen, maar mij is het nog niet gelukt. In principe kan het Videocrypt, en nog 2 andere. Maar hij wil niet
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Een externe decoder is al gauw 1000 piek terwijl een pc kaartje F350,-- is. scheelt toch een hoop als "arme" student zijnde. en een progje van i-net werkte niet met de miro pctv sat kaart (had een andere chippie
of deed ik wat fout??? heeft iemand waar dit wel werkt??
Satelliet kijken op de PC heeft nog veel nadelen t.o.v. gewoon op TV. Ten eerste zijn er nauwelijks proggies die je kan gebruiken om te decoderen, daar heb je aparte hardware voor nodig, als het al kan.
Als ik jou was zou ik investeren in een sat receiver, een Humax 5300 of 5400. Daarmee kun je (bijna) alles kijken en decoderen wat je maar wilt. 1000 kanalen, pay-tv, Canal+, natuurfilms, en lekker tweaken met je receiver.
Als ik jou was zou ik investeren in een sat receiver, een Humax 5300 of 5400. Daarmee kun je (bijna) alles kijken en decoderen wat je maar wilt. 1000 kanalen, pay-tv, Canal+, natuurfilms, en lekker tweaken met je receiver.
moet je dan je channel + kaartje in de compu stoppe?
lol
lol
Nee, waar zou je die in willen stoppen dan? In je floppy drive??Op donderdag 16 augustus 2001 13:05 schreef Cutebritney het volgende:
moet je dan je channel + kaartje in de compu stoppe?
lol
Ik weet dat Hauppauge een card heeft waar je een CI-module (Common Interface)http://www.satshop.nl/shop/c20.html(Kost 299,-) op kan aansluiten. (Hauppauge WinTV DVB-S=Technotrend!!!!, kost rond de 600,-)
In deze CI-Module kan je dan je (al dan niet legale) decoder kaart(en) stoppen en gecodeerde kanalen bekijken.
Heb zelf de WinTV DVB-S en ga binnenkort die CI-module denk ik kopen
In deze CI-Module kan je dan je (al dan niet legale) decoder kaart(en) stoppen en gecodeerde kanalen bekijken.
Heb zelf de WinTV DVB-S en ga binnenkort die CI-module denk ik kopen
webOS all the way!
Dan kun je net zo goed een Humax kopen voor 900,-, dan heb je al al Viacess of Irdeto embedded + nog 2 CI slots. Lijkt me veel slimmer!
Trouwens, het is alleen maar de adapter die je koopt voor 299,-, daar moet je dan weer een Cam (Bijv. een Astoncrypt van 300,-) in steken, waar je vervolgens je kaartje in kwijt kan
Trouwens, het is alleen maar de adapter die je koopt voor 299,-, daar moet je dan weer een Cam (Bijv. een Astoncrypt van 300,-) in steken, waar je vervolgens je kaartje in kwijt kan
Ehm... JahOp donderdag 16 augustus 2001 11:48 schreef Bigfoot72 het volgende:
... Daarmee kun je (bijna) alles kijken en decoderen wat je maar wilt. 1000 kanalen, pay-tv, Canal+, natuurfilms, en lekker tweaken met je receiver.
Verwijderd
Hmmm, zo'n TechnoTrend DVB-s kaart heb ik ook nog ergens liggen (ik was 'em al vergeten). Ik ben er toen mee gesstopt omdat Europe Online zo'n bende maakte van het Internet via satelliet gebeuren. Misschien moet ik deze weer eens aan de wandel zetten.
Ik zag net dat hun site nieuwe opties bood.
Als anderen nog leuke dingen weten om met zo'n kaart te doen, laten ze het dan graag weten. Dan heb ik weer wat te spelen
Ik zag net dat hun site nieuwe opties bood.
Als anderen nog leuke dingen weten om met zo'n kaart te doen, laten ze het dan graag weten. Dan heb ik weer wat te spelen
Nee, het is gecodeerD, 't Kofschip, weet je nog wel?Op woensdag 15 augustus 2001 12:04 schreef Kippenijzer het volgende:
1 : Het is gecodeert, niet gedecodeert, dat is juist wat je moet doen...
Pagina: 1