Toon posts:

Game pc 1200 euro budget

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GNRW91
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-07-2022
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

High end gamen zoals Battlefield, Cod, AC, red dead redemption 2

Op 144hz

Ik stream of bewerk (geen) video's

Wat mag het systeem gaan kosten?

1200 euro (videokaart niet meegerekend) < daar wacht ik mee tot de prijzen zakken.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Eigenlijk alles behalve de videokaart.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Intel
MSI

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Een mooi afgewerkte behuizing, niet teveel lichtjes of dergelijk.
Een stille Pc
Een moederbord en processor die er weer een aantal jaar tegenaan kan.
Snelle ddr4 werkgeheugen.
Alles installeren op 1 SDD hardeschijf.

Ga je overklokken?

Nee

Wat verwacht je van ons?[i]

Ik zoek jullie advies hoe ik uitgezonderd de videokaart een systeem samen stel, waar ik weer een aantal jaar vooruit mee kan,

Ik heb hieronder een lijstje gekopieerd van iemand anders.
hoe denken jullie over dit systeem.

En graag advies of ik wel voor de i7 moet gaan of niet.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-10700F Boxed€ 259,-€ 259,-
1MoederbordenMSI Z490-A PRO€ 144,99€ 144,99
1Behuizingenbe quiet! Pure Base 500DX Wit€ 99,25€ 99,25
1Processorkoelingbe quiet! Dark Rock 4€ 62,55€ 62,55
1Geheugen internG.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK€ 152,90€ 152,90
1VoedingenMSI MPG A650GF€ 102,33€ 102,33
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 109,-€ 109,-
Totaal€ 930,02

Alle reacties

• J_aimy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2022
Pak een non-F, anders heb je geen beeld zonder GPU.
i5 10600K is ook een optie.

• GNRW91
Ik wil tijdlijk een GTX 1070 erin plaatsen. die kan ik overnemen van iemand die ik ken.

De ik ben verder een leek met de benamingen van Processoren dus een Non-f zegt mij verder niks haha

• J_aimy
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10-2022
F is zonder interne GPU, dus zonder GPU geen beeld.
K is overklok (maar ook al een hogere basissnelheid).

non-F wordt vaak geadviseerd, kost iets meer maar stel dat je GTX 1070 sneuveld, dan heb je nog de iGPU.

• Jan1337
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20-03 09:20
Bang for buck zeg je? Dan is een i5 10400, een ASRock B460M Pro4 en Kingston HyperX 2666 met CL13 een redelijke no-brainer. Ruim voldoende snel voor je 60 Hz monitor.

[Voor 8% gewijzigd door Jan1337 op 04-03-2021 10:33]

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-03 08:11
Aan de hand van de videokaart die je in de toekomst wil zou ik adviseren om om toch AMD cpu met PCI gen-4 board te kopen plaats van Intel met zijn PCI gen-3.

• GNRW91
Momenteel zit dit is mijn winkelmandje van Azerty

https://azerty.nl/basket/...xO2k6MTYzNTAzODtpOjE7fQ==

Deze videokaart kost iets meer (waar dat hem precies in zit weet ik niet, )

Waar moet ik op letten bij een moederbord?

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:46
Mugen 5 PCGH is niet voldoende voor een 10700K die >200w kan verstoken. pricewatch: Enermax ETS-T50 AXE kan dat een stuk beter aan en kost nog eens minder ook.

Welke videokaart?

• GNRW91
Oké bedankt, uit eindelijk moet er een rtx 2080 in als de prijzen wat zakken

• GNRW91
Ik denk dat ik wat meer geld uit ga geven, en een kant en klare pc te kopen, aangezien daar al wel goede videokaarten in zitten.

Een videokaart los kopen lijkt wel geen optie te zijn voor een normale prijs. Of heeft iemand nog wat liggen ? 😜

• GNRW91
slotje mag erop,
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee