Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek onderdelen die ik nodig heb om een extra videokaart aan te sluiten op mijn game pc voor mining.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Paar honderd euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen voorkeur voor specifieke merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op dit moment heb ik deze pc:
https://tweakers.net/pric...-gold-icue-certified.html
Nou ga ik proberen om voor een goede prijs een RTX 3060TI of rtx 3080 extra te bemachtigen.
Nou is mijn vraag, wat voor onderdelen heb ik nodig om dit werkend te krijgen op mijn huidige pc?
Ik neem aan een extra voeding, pcie riser voor het aansluiten, maar zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden zodat het goed functioneert?
Ik hoor het graag van jullie
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek onderdelen die ik nodig heb om een extra videokaart aan te sluiten op mijn game pc voor mining.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Paar honderd euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb geen voorkeur voor specifieke merken
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op dit moment heb ik deze pc:
https://tweakers.net/pric...-gold-icue-certified.html
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF B450-Plus Gaming | € 86,- | € 86,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X | € 789,- | € 789,- |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 220T RGB Tempered Glass Mid-Tower Smart Case Zwart | € 100,95 | € 100,95 |
1 | Netwerkadapters | Gigabyte GC-WBAX200 | € 43,95 | € 43,95 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 98,65 | € 98,65 |
1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm | € 115,05 | € 115,05 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 105,90 | € 105,90 |
Totaal | € 1.733,30 |
Nou ga ik proberen om voor een goede prijs een RTX 3060TI of rtx 3080 extra te bemachtigen.
Nou is mijn vraag, wat voor onderdelen heb ik nodig om dit werkend te krijgen op mijn huidige pc?
Ik neem aan een extra voeding, pcie riser voor het aansluiten, maar zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden zodat het goed functioneert?
Ik hoor het graag van jullie
[Voor 3% gewijzigd door timetje100 op 03-03-2021 17:14]