Mijn vraag, als ik een site wil openen in Google Chrome, komt het komt steeds vaker voor dat ik een melding krijg; 'This site can’t be reached'
...
Is hier iets aan te doen svp?
...
veel, veel, veel meer info gevenjamo48 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:05:
Mijn vraag, als ik een site wil openen in Google Chrome, komt het komt steeds vaker voor dat ik een melding krijg; 'This site can’t be reached'
...
[ Voor 8% gewijzigd door Kheos op 03-03-2021 16:10 ]
Kan je alle vragen invullen die je krijgt bij het openen van een nieuw topic? We verwachten ook een stukje eigen inzet. Zeker aangezien het een vrij generiek probleem is, is het van belang om zoveel mogelijk informatie te geven.jamo48 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:05:
...
Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Welke versie: Chrome Version 88.0.4324.190 (Official Build) (64-bit)Kheos schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 16:08:
[...]
veel, veel, veel meer info geven
dit is het equivalent van je wagen naar de garage te rijden en te zeggen: "er is iets stuk"
welke versie chrome?
welke sites?
welk apparaat?
wifi of bedraad?
altijd dezelfde sites of steeds andere?
werken andere sites dan wel nog?
werkt de rest van het internet dan nog?
...
Werkt hier prima?Cheesy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:21:
https://downforeveryoneor...oogleadservices.com?www=1
Is googleadservices.com down right now?
It's not just you! googleadservices.com is down.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Oh oké.
[ Voor 28% gewijzigd door Cheesy op 04-03-2021 08:34 ]
Het is jammer, maar bij werkt Chrome niet goed.Cheesy schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:26:
[...]
Oh oké.
Ik heb het linkje niet aangelkikt, maar een browser-in-browser test gedaan gezien de url.
edit: het is een redirect naar
https://www.acronis.com/e...59C6gTn2APR4aAuQXEALw_wcB
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq