Verwijderd
Je kunt beter de fsb wat minder overclocken en de multiplier meer. Dan kom je hoger.
Met de fsb wordt alle bus snelheden ook hoger en als 1 apparaat het niet kan trekken dan houdt het op.
Met de multiplier wordt alleen de cpu hoger geklokt en dat kan deze beter hebben dan de andere apparaten.
Die 700 kan het wel redden op ca 900mhz mits goede koeling en misschien nog wel hoger.
Laat de core voltage eerst maar op default staan en probeer eerst te kijken hoever je komt zonder de core te verhogen. Als je de core verhoogt dan stijgt de temp van de cpu sneller dan met een normale core voltage.
Met de fsb wordt alle bus snelheden ook hoger en als 1 apparaat het niet kan trekken dan houdt het op.
Met de multiplier wordt alleen de cpu hoger geklokt en dat kan deze beter hebben dan de andere apparaten.
Die 700 kan het wel redden op ca 900mhz mits goede koeling en misschien nog wel hoger.
Laat de core voltage eerst maar op default staan en probeer eerst te kijken hoever je komt zonder de core te verhogen. Als je de core verhoogt dan stijgt de temp van de cpu sneller dan met een normale core voltage.
Verwijderd
[onzinmode]
Fuzzy Logic heb ik, dacht ik, ook op mijn AEG Wasmachine of droger.
Kan ik die ook oc'en??
[/onzinmode]
Kan ik die ook oc'en??
[/onzinmode]
Verwijderd
Op woensdag 15 augustus 2001 11:45 schreef Japfe het volgende:
[onzinmode]
Kan ik die ook oc'en??
[/onzinmode]
Ja maar ik wil het dus gewoon proberen met dit proggie, is van MSI zelf
Dan zet je hem op auto, en de rest gaat vanzelf.. Probeer en gei zult vinden.
Verwijderd
Vast wel:Op woensdag 15 augustus 2001 11:45 schreef Japfe het volgende:
[onzinmode]
Kan ik die ook oc'en??
[/onzinmode]
Wasmachine overclock-FAQ
-Draai de temperatuur op -20,
-Vervang de motor door een grotere en sterkere,
-Nu gaat ie harder draaien dan dat hij voor bedoeld was, overgeklockt dus.
edit: ff van code Quote gemaakt anders verneuk ik de layout!
Verwijderd
Weet iemand toevallig of dit progje ook op een chaintech CT-AJA7-2 werkt? Volgens de search heeft niemand dit mobo
Verwijderd
Hmm... als ik dat probeer crashed zowat elke programma dat draait, en rond de 142 loopt ie helemaal vast (tot hoever wil dat ding wel nie gaan??)Op woensdag 15 augustus 2001 12:43 schreef The Fox het volgende:
Dan zet je hem op auto, en de rest gaat vanzelf.. Probeer en gei zult vinden.
en zelfs al zet ik em op 135 in de bios heb ik geen muis meer
Verwijderd
Zet 'm dan maar op 106 hoger kan misschien wel maar hij loopt dan wel snel vast.Op woensdag 15 augustus 2001 11:49 schreef Bull het volgende:
Ja maar ik wil het dus gewoon proberen met dit proggie, is van MSI zelf
Pagina: 1