Hey guys, ik heb onlangs een huis gekocht met zulke dikke vloeren dat op de 1e verdieping het WiFi signaal al vrijwel non-existent is. Het valt voortdurend weg. Er ligt een internet kabel naar de 1e verdieping op de voorslaapkamer, daar komt een lan aansluiting uit de muur. Verder ligt er geen kabel. Ik heb de bouwplaten erop nageslagen, geboord in de muur van de meterkast en ben de kruipruimte in geweest, maar er is geen ruimte voor een bekabelde verbinding naar de 2e verdieping.
Zelf werk en game ik op de 2e verdieping in de achterslaapkamer. Daar is dus geen internet. Ik game een heleboel en heb idealiter een snelle en stabiele verbinding nodig ook voor werk.
Nu heb ik gelezen dat een WiFi Mesh netwerk een oplossing zou kunnen zijn. Zouden jullie dit me aanraden? En zo ja, welke varianten dan? Kosten zijn niet het probleem, het best presterende spul is belangrijk.
Groet, HgnX
Zelf werk en game ik op de 2e verdieping in de achterslaapkamer. Daar is dus geen internet. Ik game een heleboel en heb idealiter een snelle en stabiele verbinding nodig ook voor werk.
Nu heb ik gelezen dat een WiFi Mesh netwerk een oplossing zou kunnen zijn. Zouden jullie dit me aanraden? En zo ja, welke varianten dan? Kosten zijn niet het probleem, het best presterende spul is belangrijk.
Groet, HgnX