Goedemorgen,
Ik heb een raam met een Espagnoletsluiting die van de week kapot is gegaan.
Om eerlijk te zijn ben ik er niet zo tevreden over: Ik heb een huis uit 1915 met houten kozijnen en de betreffende sluiting sloot nooit echt soepel.
Nu ben ik aan het kijken voor een alternatief en een gewone raamkruk heeft mijn voorkeur.
Echter omdat het openzwaaiende ramen zijn die over elkaar heen open en dicht gaan is het geheel niet gesloten met een enkele raamkruk.
Daarom zit ik te kijken naar een kantschuif.
Ik vroeg mij af: zijn alle kantschuiven per definitie inbouw constructies?
Het vrezen van iets dergelijks lijkt mij namelijk best ingewikkeld terwijl opbouw een kwestie is van vastzetten en klaar.
Ik heb ook gekeken naar raamknippen hiervoor maar daar lijkt het aanbod van beperkt (of niet het juiste type, of te breed, of belachelijk duur).
Weet iemand of het per definitie inbouw is? of heb je een beter voorstel?
:strip_exif()/f/image/3lGSRLTe3XugZk4Ya0gZcqoW.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt!
Ik heb een raam met een Espagnoletsluiting die van de week kapot is gegaan.
Om eerlijk te zijn ben ik er niet zo tevreden over: Ik heb een huis uit 1915 met houten kozijnen en de betreffende sluiting sloot nooit echt soepel.
Nu ben ik aan het kijken voor een alternatief en een gewone raamkruk heeft mijn voorkeur.
Echter omdat het openzwaaiende ramen zijn die over elkaar heen open en dicht gaan is het geheel niet gesloten met een enkele raamkruk.
Daarom zit ik te kijken naar een kantschuif.
Ik vroeg mij af: zijn alle kantschuiven per definitie inbouw constructies?
Het vrezen van iets dergelijks lijkt mij namelijk best ingewikkeld terwijl opbouw een kwestie is van vastzetten en klaar.
Ik heb ook gekeken naar raamknippen hiervoor maar daar lijkt het aanbod van beperkt (of niet het juiste type, of te breed, of belachelijk duur).
Weet iemand of het per definitie inbouw is? of heb je een beter voorstel?
:strip_exif()/f/image/3lGSRLTe3XugZk4Ya0gZcqoW.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt!