Toon posts:

Magic Mouse op Windows pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• MKkns
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-08-2021
Hallo! Ik heb een Magic Mouse van Apple die verbonden is op mijn Windows pc, maar deze kan niet scrollen... Iemand die hier een oplossing voor weet? Wat ik al gevonden of geprobeerd heb is Boot Camp downloaden maar dit lukt mij precies niet.
Alvast bedankt.

Alle reacties

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 16:17

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Boot camp is om Windows op een Apple te draaien, dus dat is niet helemaal wat je nodig hebt. Immers, je draait al windows dus het is logisch dat je Boot Camp niet kunt downloaden en installeren. Echter, er zitten wel drivers in om de Apple hardware geschikt te maken voor Windows.

Zie hier:
https://discussions.apple.com/thread/8521118

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55
Je moet ook niet de hele boot camp installeren maar juist even de driver opzoeken en installeren. Het werkt aardig op Windows.. maar persoonlijk vind ik de muis niet prettig werken omdat deze te laag/klein is voor de mensen met wat grotere handen... gebruikt dan liever de magic trackpad...

Zie ook: https://discussions.apple.com/thread/8347475

...

• MKkns
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-08-2021
En kunnen jullie toevallig meer uitleg geven over hoe je die driver installeert? Want het lukt me niet... Bedankt!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:38
MKkns schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 11:19:
En kunnen jullie toevallig meer uitleg geven over hoe je die driver installeert? Want het lukt me niet... Bedankt!
Het staat toch uitgelegd hier:
I wanted to get my Magic Mouse (first gen) working with my Windows 10 laptop with Bluetooth 4.0.
downloaded the latest version of the latest Boot Camp drivers from Apple's support site: https://support.apple.com/downloads/bootcamp
Unzipped the file into a new directory and then opened BootCamp --> Drivers --> Apple --> AppleWirelessMouse64.exe
Ran the installer
Turned on Bluetooth and paired my Magic Mouse
The mouse works fine - left and right click works as does up/down & left/right scrolling.

Als dit niet lukt, leg dan stap voor stap uit wat je doet en wat het resultaat is/ wat voor foutmelding je krijgt. “Het lukt me niet” is nogal vaag, denk je niet?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee