Beste gaming monitor voor Xbox Series X (curved)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Topicstarter
Ik weet dat dit topic misschien niet helemaal voldoet aan alle vereisten, maar ik ben op zoek naar een monitor (dus geen tv) die het beste past bij mijn Xbox Series X.

Ik zou wel graag een curved en breedbeeld model hebben aangezien ik er ook gewoon op wil werken.
Ik gebruik nu al jaren een Dell UltraSharp U3419W en dat bevalt me heel goed. Heel gemakkelijk meerdere schermen open kunnen hebben voor werk.

Voor gaming is dit scherm dan (tenminste op de Series X) weer veel minder geschikt.

Ik heb verschillende vergelijkingswebsites bezocht maar de echte curved breedbeeldmodellen komen daar niet in voor.

Ik heb bijvoorbeeld wel deze gezien:
https://www.bol.com/nl/p/...DtJkw_0_32.38.ProductPage

Mijn vraag is of er hier Tweakers zijn die hetzelfde 'probleem' hebben of hadden in het maken van hun keuze. :)

Als aanvulling: Budget is maximaal 2500 euro.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgj82
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:09

jgj82

Ja, maar = nee

@Anoniem: 258387
Stel je lijstje met eisen eens op en gooi dat door de pricewatch. Vergelijk het resultaat en begin weg te strepen. Wat er dan nog over blijft kun je hier posten ter discussie.
Ik heb bv geen idee of de door jou gekozen 200Hz Gsync monitor een goede keus is voor een console op AMD technologie, maar ik heb een vermoeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Werkt een Xbox uberhaupt wel met ultrawide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-06 10:07
Het werkt wel maar je zal dan altijd 2 zwarte balken aan de zijkanten hebben.

Verder wil je inderdaad op zoek naar een monitor met Freesynq premium pro. Dat is de versie van VRR van de SXS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-06 23:03

Dhrax

Prog Lord

418O2 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:45:
Werkt een Xbox uberhaupt wel met ultrawide?
Nope (zwarte balken) ... zelfde geldt voor de PS5 maar daar kijk ik er niet van op. Van Microsoft had ik meer verwacht.
Anno 2021 geen widescreen resoluties ondersteunen is gewoon treurig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Dhrax schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:24:
[...]

Nope (zwarte balken) ... zelfde geldt voor de PS5 maar daar kijk ik er niet van op. Van Microsoft had ik meer verwacht.
Anno 2021 geen widescreen resoluties ondersteunen is gewoon treurig ...
Op een console kan je dat wel verantwoorden imo
Pagina: 1