Toon posts:

code-tag blijft leeg in post

Pagina: 1
Acties:

• septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:15

septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Goeie morgen,

Zojuist in DED plaatst iemand een blok yaml in yaml code-tags maar in de uiteindelijke post blijft het blok vervolgens leeg (en quotes ervan ook). In de edit staat er wel code. Als ik edit en dan voorbeeld doe blijft het ook leeg, zet ik er een reden onder rendert hij in het voorbeeld wel. Gebeurd bij alle gebruikers, zelf alleen even in Firefox en Chrome gekeken maar hele pre-element is leeg. Dus ergens ontstaat een zwart gat :+

Linkje: sjorsjuhmaniac in "Zigbee2mqtt - open source zigbee bridge"

In topic:

Edit:

Code:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

crisp

Devver

Pixelated

We zijn bezig met server upgrades. @Kees is hier naar aan het kijken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zou opgelost moeten zijn :)

Intentionally left blank

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:39
Heb je in het topic gekeken? Bij mij werkt het nog niet, ik zie nog steeds een leeg code block zoal op de printscreen?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:49

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien helpt het om even het bericht opnieuw aan te passen? Heb ik ooit ook eens gehad bij een opmaak-bug die opgelost was.

[Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 03-03-2021 15:49]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:17

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had hier gisteren ook last van. Post bericht, code blok leeg. Bekijk post, leeg. Ververs, leeg.
Edit post, preview, ziet er goed uit. Pas verders niets aan en druk op 'verstuur' en het zag er daarna wel in orde uit.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Die post moest inderdaad even opnieuw gesubmit worden, dus bij deze :)

@Hero of Time nog niet alle servers waren geupdate, dus het lag er aan door welke webserver je werd bediend. We hebben er nu voor gezorgd dat de highlighter (we gebruiken een cli tool daarvoor: pygmentize) niet meer vergeten wordt bij een update of herinrichting van een webserver :)

Intentionally left blank

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:17

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@crisp, wanneer was die change gedaan? Gisteren bij de release-tuesday? Of pas vandaag? Want de post waar ik het over heb was gisteravond geplaatst, niet pas vandaag.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 19:46:
@crisp, wanneer was die change gedaan? Gisteren bij de release-tuesday? Of pas vandaag? Want de post waar ik het over heb was gisteravond geplaatst, niet pas vandaag.
Kees is al weken bezig met alle servers updaten naar een nieuwe versie Ubuntu. Kan prima zijn dat hij gisteren al een webserver had gedaan.

Sowieso gaat dit niet mee met reguliere releases, maar 'release Tuesday' hebben we ook al lang niet meer; we doen al een tijd continuous releases.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee