Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• DaanH24
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 15-05 15:00
hallo allemaal, Ik heb op dit moment een HyperX Cloud 2 (Met ModMic 5) die staat op het punt om dood te gaan. ik heb zelf niet echt veel verstand van Headsets en headphones. 8)7

Ik zoek een?
Headset of headphones, Openbacks?

Wat is je budget?
~200 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral om te gamen, speel vooral Escape From Tarkov, Battlefield 4, War Thunder.

Wat heb je zelf al gevonden?
AKG K371, Beyerdynamic DT 770 PRO

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _Quadro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:12
Beyerdynamic DT 770 PRO

Ik heb zowel de 990 als de 770 voor verschillende doeleindes.
Absolute aanrader.

(Tip: als je fan bent van een krulkabel, neem dan de 250Ohm versie)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Ik sluit mij volledig aan bij @_Quadro, Modmic overzetten en done :)

Een DT770 Pro is een zeer goede keus, zowel in de 80Ω als 250Ω versie (beide velourpads). Alhoewel een DT770 Pro relatief makkelijk aan te sturen valt, is met bijvoorbeeld onboard audio de 80Ω versie misschien de betere keus.

I browse with Vivaldi

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True