Toon posts:

Video Capture via SCSI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik hoop dat ik in de goede categorie zit :)
Ik had al eerder een topic geplaats voor een PCI videokaart met capture mogelijkheid. Dit leverder niet veel resultaat op dus zoek ik een ander oplossing. Video capturen via USB of parallele poort gaat volgens mij ook niet echt soepel. Ik zat aan de vertrouwde SCSI bus te denken. Ik zelf heb een UW kaart en die moeten theoretisch 40MB/sec aan kunnen. Voldoende voor videocapture dacht ik. Aan die kaart hangen 2x SCSI WU2 18,2GB 10Krpm. Ook voldoende lijkt mij :) . Maar bestaat er een videocapture kaart of device die direct aan de SCSI controller geknoopt kan worden???? :?

Verwijderd

ik dacht dat logitech ooit zoiets had.
Daar zat toen zelfs een losse scsi kaart bij.

Misschien heeft pinnacle er ook iets voor.

Denk wel dat je ff goed zal moeten graven.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Waarom wil je dat eigenlijk :?

De scsi bus zit ook weer aan de pci bus dus dat is weer een extra bottleneck. Of moet het per sé extern zijn ?

Scsi scanners zijn er wél maar die zijn redelijk €€

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 3 PCI sloten. :'(
1 voor SCSI
1 voor Videokaart (heb 4 onboard = te weinig)
1 voor Geluidskaart (ook onboard maar wil dolby digital)

Dus ik heb geen PCI slot over voor een capturekaart. Dus dan maar via SCSI.... :7

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:29
ja logitech had zo'n ding, buzz heette dat. werkt inderdaad op scsi poort. alleen is dat ding uit de handel gehaald weet alleen niet waarom

• ElemenTAL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07-2025

ElemenTAL

Tweaking the elements

Als je sateliet heb kan je met de nokiamediamaster gelijk de digitale mpeg2 streams via je scsi bus rippen. Dan heb je totaal geen kwaliteits verlies en kan je later op je gemak alles omzetten naar mpeg4 i.p.v. dit realtime te doen.

Nuff Said

Pagina: 1