@home Enschede lage dl snelheid !

Pagina: 1
Acties:

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 11:39
Goedemiddag mensen,

Hier in Enschede is het klote met @home. Tenminste ik hoop dat het aan @home ligt!

Het laden van internet pagina's gaat nog wel normaal, ook iets langzamer maarja...
Maar het downloaden is echt niet normaal meer. Op sites waar ik normaal 300kb/s of meer haal kom ik nu echt met geen mogelijkheid meer boven de 10kb/s uit.

Ook mijn ping in HL is bagger 300+.

Hebben meer mensen uit Overijssel hier last van of ben ik de enige ?? Zo ja, wat kan ik er dan aan doen ??

Helpdesk kom ik niet door, zit ik weer een paar uur aan de telefoon naar die klote muziek te luisteren.

Verschillende patches heb ik al zitten te dwlen met die register tweaks....maar nix helpt.

Dus hebben meer mensen hier last van ???

..:: Specs ::..

Verwijderd

In Tilburg is dat niet zo, maar myself woont ook in Tilburg en bij mij gaat een download maar 5 k/s ofzow, ik wordt er helemaal pissig van!! :( We hebben al vaak gebeld naar de klantenservice van @home, maar er is tot nu toe nog helemaal niks verandert. Nu gaan we kijken of het niet gewoon aan onze pc ligt. Maar volgens mij ligt het gewoon aan @home want sinds we @home hebben start onze pc ook steeds langzamer op. :(

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Loopt ook al een andere thread over in het Internet & Telefonie forum.

Misschien staat daar wat nuttigs in :)

[topic=205412]

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:05 schreef miss_danielle het volgende:
In Tilburg is dat niet zo, maar myself woont ook in Tilburg en bij mij gaat een download maar 5 k/s ofzow, ik wordt er helemaal pissig van!! :( We hebben al vaak gebeld naar de klantenservice van @home, maar er is tot nu toe nog helemaal niks verandert. Nu gaan we kijken of het niet gewoon aan onze pc ligt. Maar volgens mij ligt het gewoon aan @home want sinds we @home hebben start onze pc ook steeds langzamer op. :(
Je spreekt jezelf ook een beetje tegen IMHO....

Dat jullie PC steeds langzamer opstart sindsdien jullie @Home hebben ligt zeker niet aan het @Home netwerk (misschien wel aan de @Home medewerker die het bij jullie heeft geinstalleerd (sorry, kon de trema op de i niet vinden))...

Misschien is de netwerkkaart niet goed geinstalleerd, dat zou een verklaring voor de lage performance van zowel je verbinding alsook je PC kunnen zijn.

Tevens hebben veel kabelboeren last van "code-red" klanten... bij ons op de zaak constateren we ook 2x zoveel traffic als normaal op dit moment (resultaat: zo nu en dan "lag" op het netwerk), waarschijnlijk is het slechts een tijdelijk probleem.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde....moet je mijn draadje ff lezen stata ook nog ietsjes in..

Download zit ik nu al rond de 80k...maar ja het was 300. Ik ga zo ff bellen en schelden bij @home..

Ik heb lang niet meer gebeld. Kijken of ze me nog kennen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Wildfire

Joy to the world!

Ze hebben vannacht wel groot onderhoud gepleegd in veel plaatsen. Wellicht dat het daar aan ligt.

Ik heb vanmorgen nog wel even op Internet gezeten (hier in Tilburg) maar ik kon gewoon normaal surfen. De pingtijden zijn dus nog gewoon lekker laag.

Om 14:00 ben ik afgewerkt, dan zal ik thuis de snelheid wel eens testen en hier vermelden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:16 schreef Nephilium het volgende:
Ik heb hetzelfde....moet je mijn draadje ff lezen stata ook nog ietsjes in..

Download zit ik nu al rond de 80k...maar ja het was 300. Ik ga zo ff bellen en schelden bij @home..

Ik heb lang niet meer gebeld. Kijken of ze me nog kennen.
Tja.. dat noem ik dan luxe problemen.. daar zou ik als @Home zijnde niet eens op ingaan ;)

80 kb/s is snel zat of niet?

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Ik heb het ook al in het andere draadje gepost, maar voor alle duidelijkheid ook nog even hier:

Afgelopen nacht is er in Enschede een node gemoved, daardoor kan de verbinding erg traag zijn. Andere consequentie is dat een aantal mensen een ander IP-adres hebben gekregen.

Als je problemen blijft houden, moet je de helpdesk even bellen en vragen om een "restage" van het modem. Daarna zouden alle problemen opgelost moeten zijn.

Mijn Firewizzie

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:02

Wildfire

Joy to the world!

Effe Mordax getest: 210 kilobyte/sec

Tucows.xs4all.nl: 230 kilobyte/sex

Niets aan de hand dus

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 13:14 schreef griebels het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf ook een beetje tegen IMHO....

Dat jullie PC steeds langzamer opstart sindsdien jullie @Home hebben ligt zeker niet aan het @Home netwerk (misschien wel aan de @Home medewerker die het bij jullie heeft geinstalleerd (sorry, kon de trema op de i niet vinden))...

Misschien is de netwerkkaart niet goed geinstalleerd, dat zou een verklaring voor de lage performance van zowel je verbinding alsook je PC kunnen zijn.

Tevens hebben veel kabelboeren last van "code-red" klanten... bij ons op de zaak constateren we ook 2x zoveel traffic als normaal op dit moment (resultaat: zo nu en dan "lag" op het netwerk), waarschijnlijk is het slechts een tijdelijk probleem.
Dat tijdelijke probleem duurt nu al 11 maanden en nu ben ik het gewoon zat!!

Verwijderd

Misschien eens een goed idee om @Home te bellen (hoezo open deuren intrappen ;) )?

Maareuh.. volgens mij is het bij jouw meer een software probleem (gezien je zelf zegt dat je computer zo langzaam opstart).. ken een aantal mensen in Tilburg en die zijn dik tevree over @Home daaro, het lijkt me niet echt een "buurt" probleem. (Misschien zit ik ook maar wat uit mijn duim te zuigen ;) )

Misschien moet je Windows eens zijn nodige re-install geven, dat lost vaak heel veel problemen op (believe me); ow ja: wel van te voren een backup maken van dingen die je dierbaar zijn!

Verwijderd

Mijn modem heeft een "restate" gehad en heeft niets geholpen :(

Ik heb gewoon veel packetloss en dat stinkt. Er zijn meerdere mensen die er last van hebben dus het probleem ligt zeker wel bij @home.

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 11:39
Wat een stelletje klootzakken daar, ik bel om een uur of 2 op, zeggen ze dat ik rond etenstijd ff terug moest bellen, nou ja zal wel dan. Dus ik bel om 5 uur op : "De gemiddelde wachttijd is op dit moment langer dan 40 minuten". :?

Wat een losers daaro...

Bel ik vanavond nog maar een keer terug.

Er is trouwes hier nog nix opgelost :(

..:: Specs ::..

Verwijderd

Ik heb 2 uur inde wacht gestaan en opgehangen.
Ik bel morgenvroeg meteen :)

maar ik denk dat het probleme dus bekend wordt :)

heb ook al tig keer gemaild :)

Verwijderd

Kan het me ook best voorstellen dat het nogal druk wordt als er zwaardere technische problemen zijn...

Zoveel man helpdesk kun je niet eens aanslepen volgens mij...

Maarja.. de helpdesk bij @Home is idd een beetje een zooitje ongeregeld, in de zoektocht tot een aansluiting op hun netwerk heb ik ook nogal wat in de wacht gehangen en ben ik doorverbonden met de meest wazige afdelingen.. maarja.. whatever..

Verwijderd

en alles weer goed
Pagina: 1