Vraag

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-02 08:35
Beste Tweakers,

Al bijna 2 jaar gebruik ik mijn OnePlus 6T samen met mijn Seat Leon (en overigens nog een hoop andere bluetooth devices). Sinds kort heb ik echter steeds meer problemen met de bluetooth verbinding.

Kortweg:
- Bluetooth verbind eigenlijk altijd wel automatisch met mijn auto, maar het lijkt alsof er steeds minder gaat werken. De stuurbediening werkt al niet meer. Het display in m'n auto (waar bijvoorbeeld staat welk Spotify nummer afgespeeld wordt) doet het 9 van de 10 keer al niet meer, als in: laat niet meer zien welk nummer er wordt afgespeeld. De enkele keer dat dat wel gebeurd "hangt" het na 1 of 2 nummers.

Android Auto gebruik ik ook regelmatig (met USB kabel), en hier precies dezelfde issue's. Met name met Spotify.

Nu is mijn vraag eigenlijk meer: hoe kan ik m'n Bluetooth verbinding troubleshooten? Binnen de telefoon zijn Netwerk & Bluetooth verbindingen al volledig gereset, gereboot en noem maar op. Nou twijfel ik al tijden aan de Bluetooth verbinding van de OnePlus (zowel bij mijn huidige 6T, als de voorganger: de 3T). Want ook met mijn Garmin fiets-navigatie gingen er steeds meer issue's ontstaan.

Ik weet gewoon niet of je bluetooth verbindingen kunt "troubleshooten", en zo ja: waar begin ik.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee