>
1 Er is niet goed me je modem, bel de helpdesk.
Misschien
>
2 Je hebt teveel vrienden

en deze hebben allemaal ff een smurf attack ofzo of met zijn alleen een ping flood aangezet op je back of je hebt dus gewoon last van een DDoS, in ditgeval mag je ook bellen, dan sluit de TD je modem gratis af
Ook toen gister al het internet plat lag bleef ie branden.
> Veel plezier, je begrijpt het uit mijn antwoorden ik ben erg aardig voor de mensen maar waarschijnlijk heb je het niet zomaar gekregen.
Dus wel want het is 24/7 per dag dus echt niet iemand die mij de hele tijd zit te flooden oid.
Vreemde is wel dat ik met de chello test wel 180k down kan halen soms maar de ping heel hoog word bij een upload en ook surfen dan niet meer kan

.
> Nog even over de upload via ICQ, deze upload gaat zowieso niet harder dan 14 KB, maar wanneer je ook maar een of andere vorm van verbinding met internet hebt zakt dit al af. Ook ben je dan afhankelijk van de verbinding van de ontvanger.
14 kb begrijp ik maar soms is het ook 3 kb/s en dan heb ik al een ping van 3000 ms en die ander heeft @home en dus hoge downstream dus dat is de bottleneck niet.
> De ping tijden worden veroorzaakt door het feit dat jij druk bezig bent data over je upstream te versturen terwijl ping icmp(

dan dus even moet wachten, dit veroorzaakt dus de hogere tijden.
Geld dat ook voor http ?
------------------------
O ja, heeft iedereen dit dat bij een upload de ping omhoog gaat ? Is dat een foefje van upc tegen servers ? eerder had ik er nooit geen last van.
Kan het zijn dat iemand in mijn straat een server heeft draaien die 24/7 100% dataverkeer wegsnoept ok misschien een opgevoerde modem die over mijn kanaal zit