Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Oudetonge
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 21-03 11:42
Bloedmaan blijft terugkomen , zet 1 stap dan weer filmpje over de bloedmaan Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik ik heb de Nintendo switch
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Eigenlijk nog niets , ben bang als ik wat doe dat ik alles weer kwijt ben

...

Alle reacties

• Bart ®
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:39

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hoi @Oudetonge, welkom op Tweakers.net.
Dit soort vragen kun je prima in Het 'Legend of Zelda' topic stellen :). Wel graag wat meer uitleg erbij, en wat je allemaal al geprobeerd hebt. Dit topic sluit ik dan ook.

[Voor 17% gewijzigd door Bart ® op 03-03-2021 08:43]

We salute the rank, not the man.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True