Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Foto en videobeheer software

Pagina: 1
Acties:

• Baron
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 09-06 21:01
Ik heb een foto en video collectie van een 50000-tal bestanden en 3TB in omvang.

Ik zou deze willen ordenen. Voorzien van tags, gezichtsherkenning, etc.

Ik heb een paar dagen Adobe Elements Organizer geprobeerd, maar deze loopt vast als er teveel video's worden toegevoegd.

Is er nog andere software die zowel video of foto bestanden aankan?

• sys64738
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 15:50

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Photo Mechanic wordt vaak genoemd voor organiseren van grote collecties. Heb er zelf geen ervaring mee maar hoor goede verhalen.

Lightroom kan sowieso met video's en foto's overweg en draait zijn hand niet om voor 50K files. Punt is alleen wel dat het duur is (of je aan abo vast zit) en veel meer kan dan alleen maar organiseren.

@gijspeijs | 500px | Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

• MRIdev
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17:57
Ik kan het snel niet vinden tussen alle winkels op Google, maar volgens mij is de bibliotheekfunctie van LR gratis te gebruiken. Misschien wel een account nodig.

Iets gevonden dat het lijkt te ondersteunen :
https://feedback.photosho.../5f5f45aa4b561a3d42593aa1

[Voor 36% gewijzigd door MRIdev op 02-03-2021 17:24]

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Nu online

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Kijk eens naar PhotoMechanic Plus bijvoorbeeld :)

www.maartendeboer.net
Mijn sig is te klein :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 12-06 19:46

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

iMatch is hier heel geschikt voor

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Tarquin
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:39
Digikam kan veel foto's aan.
Lekker laten stampen.
Hij legt een eigen database aan.
Belangrijk: Hij kopieert de foto's niet naar zijn eigen structuur, hij laat ze lekker staan waar ze staan.

Hij kan ook tags schrijven naar Jpg en/of naar XMP bestanden. Dat is handig omdat andere programma's dat weer kunnen lezen.

Hij heeft gezichtsherkenning maar helaas geen objectherkenning.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True