Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Frustratie bij vervangen wc-bril

Pagina: 1
Acties:

• taurus0205
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 23-04 11:04
Zie foto beneden, ik kom gewoon gereedschap niet bij de moer, ten eerste omdat die verzonken zit en ten tweede omdat de pin zo lang is.

Kan iemand mij vertellen welk soort gereedschap ik moet kopen om deze krengen te verwijderen? Heel erg bedankt vast!

https://www.mzsgereedscha...df0XWjJewipAaAv-FEALw_wcB

Deze zou een optie zijn, maar wellicht is er nog iets beters?

• remco_k
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Pijpsleutel is je magic word om op te zoeken.

Alles kan stuk.
Goedkoop SHOUTcast stream hosting? Snel online, geen setup kosten. www.digiplay.nl

• Ray187
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 19-06 14:07
Die heb je nodig idd. Die heb ik ook gebruikt bij het aansluiten van kranen op een wastafel

• CeesKees
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:22

CeesKees

I rest my Kees

Pijpsleutel inderdaad

En die staat ook in je link

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 22:29

Klippy

Still Game

Los van de pijpsleutel, bij je nieuwe WC bril zit waarschijnlijk ook een plastic adapter om de nieuwe moeren vast te draaien.
Met een beetje geluk dezelfde maat (vaak redelijk universeel), dus als je al een nieuwe hebt kan je die ook eerst uitpakken.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• taurus0205
Ah fantastisch, ik heb die set dan maar besteld.

• taurus0205
Klippy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:26:
Los van de pijpsleutel, bij je nieuwe WC bril zit waarschijnlijk ook een plastic adapter om de nieuwe moeren vast te draaien.
Met een beetje geluk dezelfde maat (vaak redelijk universeel), dus als je al een nieuwe hebt kan je die ook eerst uitpakken.
Zat er helaas niet bij.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True