Hoii, ik heb een tijdje geleden een gitaar inclusief versterker etc. Besteld. Deze is gister binnengekomen en alles leek te werken. Nou heb ik natuurlijk al een beetje geprobeerd te spelen en alles werkte. Toen ik vanochtend weer even ging proberen deed de versterker het wel, maar nu gaat deze opeens niet meer aan. Heeft iemand ervaring met deze versterker?
Blijft hij op stand-by of brandt het lampje helemaal niet meer?
Ik heb niet specifiek ervaring met deze versterker, wel met een andere van Harley Benton. Er zit een automatische inschakeling op die de versterker pas uit stand-by haalt bij een voldoende sterk signaal. Geeft je gitaar een sterk genoeg signaal? Alle volumeknoppen op de gitaar zelf opengedraaid?
De meegeleverde kabel tussen gitaar en versterker is niet zo goed. Bij mij ging hij kapot, waardoor het signaal niet meer door kwam. De versterker gaat dan ook niet meer aan.
Ik heb niet specifiek ervaring met deze versterker, wel met een andere van Harley Benton. Er zit een automatische inschakeling op die de versterker pas uit stand-by haalt bij een voldoende sterk signaal. Geeft je gitaar een sterk genoeg signaal? Alle volumeknoppen op de gitaar zelf opengedraaid?
De meegeleverde kabel tussen gitaar en versterker is niet zo goed. Bij mij ging hij kapot, waardoor het signaal niet meer door kwam. De versterker gaat dan ook niet meer aan.
[Voor 18% gewijzigd door TBTL op 02-03-2021 12:24]
Het lampje brand ook niet meer, er zitten 2 kabels bij dus dan zou je zeggen dat er op zn minst 1 moet zijn waarbij de versterker het wel doet
wat betekend het als het lampje niet aangaat?
wat betekend het als het lampje niet aangaat?
Bij mijne was het:
1. lampje in ene kleur (groen?) betekent 'stand-by'
2. andere kleur (rood?) betekent 'aan'
3. lampje uit is dat de fysieke schakelaar uit staat of dat het apparaat geen netstroom krijgt.
Als hij ook in een ander stopcontact niet werkt is het apparaat gewoon defect en kan je aanspraak maken op de garantie.
1. lampje in ene kleur (groen?) betekent 'stand-by'
2. andere kleur (rood?) betekent 'aan'
3. lampje uit is dat de fysieke schakelaar uit staat of dat het apparaat geen netstroom krijgt.
Als hij ook in een ander stopcontact niet werkt is het apparaat gewoon defect en kan je aanspraak maken op de garantie.
[Voor 22% gewijzigd door TBTL op 02-03-2021 13:00]