Toon posts:

Harley Benton HB-10G versterker gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

• Jace2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-03-2021
Hoii, ik heb een tijdje geleden een gitaar inclusief versterker etc. Besteld. Deze is gister binnengekomen en alles leek te werken. Nou heb ik natuurlijk al een beetje geprobeerd te spelen en alles werkte. Toen ik vanochtend weer even ging proberen deed de versterker het wel, maar nu gaat deze opeens niet meer aan. Heeft iemand ervaring met deze versterker?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Blijft hij op stand-by of brandt het lampje helemaal niet meer?

Ik heb niet specifiek ervaring met deze versterker, wel met een andere van Harley Benton. Er zit een automatische inschakeling op die de versterker pas uit stand-by haalt bij een voldoende sterk signaal. Geeft je gitaar een sterk genoeg signaal? Alle volumeknoppen op de gitaar zelf opengedraaid?

De meegeleverde kabel tussen gitaar en versterker is niet zo goed. Bij mij ging hij kapot, waardoor het signaal niet meer door kwam. De versterker gaat dan ook niet meer aan.

[Voor 18% gewijzigd door TBTL op 02-03-2021 12:24]

• Jace2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-03-2021
Het lampje brand ook niet meer, er zitten 2 kabels bij dus dan zou je zeggen dat er op zn minst 1 moet zijn waarbij de versterker het wel doet

wat betekend het als het lampje niet aangaat?

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bij mijne was het:
1. lampje in ene kleur (groen?) betekent 'stand-by'
2. andere kleur (rood?) betekent 'aan'
3. lampje uit is dat de fysieke schakelaar uit staat of dat het apparaat geen netstroom krijgt.

Als hij ook in een ander stopcontact niet werkt is het apparaat gewoon defect en kan je aanspraak maken op de garantie.

[Voor 22% gewijzigd door TBTL op 02-03-2021 13:00]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee