Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnn93
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
Goedenavond,

Ik heb een vraagje betreffende Microsoft Outlook. Mijn vader is random zo goed als al zijn emails verloren. Ik heb verschillende zaken geprobeerd van wat er online te vinden is, maar niets werkt. Ik vroeg mij af of toevallig er hier iemand is die bekend is met dit probleem en weet hoe ik alles weer terug kan krijgen.

Het gaat er vooral om dat specifieke mappen niet meer synchroniseren en hij daar al zijn emails verloren in heeft.

Groet,
Martijn

[ Voor 14% gewijzigd door Martijnn93 op 01-03-2021 22:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Martijnn93 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:55:
... weet hoe ik alles weer terug kan krijgen...
Lijk me simpel: outlook opnieuw configureren en de backup terugzetten

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 12:07
Je geeft ons nauwelijks iets om mee te werken.
Wat is er opeens gebeurd? Waar bewaart Outlook de mails? Welke provider? Specifieke mappen?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:16
Welk protocol gebruikte outlook voor het uitlezen van het account?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertnld
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-04 15:15
Mijn tip: voordat je aan technische problemen denkt, kijk eerst naar de eventuele functionele missers door jouw vader. Denk aan het controleren van de junk-mail, filtering/regels, en archivering. Vooral de laatste optie kan gebruikers in verwarring brengen. Ook is het automatisch leegmaken van de de "deleted" map bij afsluiten niet handig als je per ongeluk veel mails heb weggegooid.

Zit het probleem in die hoek, dan krijg je wellicht niet de mails terug. Maar je bent geen uren bezig met de techniek en het terugzetten van een backup, en heb dan 1 dag later weer hetzelfde probleem.

p.s. maar begin vooral met het uitzetten van het automatisch verwijderen. Bij mijn vader keek ik altijd niet in zijn inbox, maar in zijn deleted mails folder ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnn93
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
Dank voor alle reacties! Ik heb al gedacht aan de makkelijke stappen. Deleted folder, filters etc. Om misschien iets meer context te geven, ik krijg onderstaande foutmelding bij een aantal mappen. De provider is hetnet/kpn. Het rare is dat als we online inloggen, we geen enkele mail zien. In de outlook app wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OycEFrMxOjZex76NPAv5Oar61sk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1cv3BkwdTIAfnnaYbfF1wvnB.png?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Martijnn93 op 02-03-2021 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En toen je die foutmelding in Google gooide (eventueel met "outlook" of "imap" als toevoeging)?
Met andere woorden... wat is het resultaat van de suggesties hier: https://www.google.com/search?q=outlook+error+0x800ccc0e

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 13:12

Coach4All

I'm a Coach 4 All

https://www.kpn.com/servi...ntvangen-of-versturen.htm

Kun je zelfs controleren of het account niet op een blacklist staat vanwege spam activiteiten oid.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanaat
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Emailaccount aanpassen naar kpn settings?

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 19:59

job

Martijnn93 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:32:
Het rare is dat als we online inloggen, we geen enkele mail zien. In de outlook app wel.
f=user_large"]Afbeelding[/URL]]
Haal je de mail op via pop3? Dan hoort dit zo, dan staat de mail maar op 1 plek (je pc).
Kan dat alleen niet helemaal koppelen aan je foutmelding.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 03-03-2021 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Martijnn93 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:32:
Dank voor alle reacties! Ik heb al gedacht aan de makkelijke stappen. Deleted folder, filters etc. Om misschien iets meer context te geven, ik krijg onderstaande foutmelding bij een aantal mappen. De provider is hetnet/kpn. Het rare is dat als we online inloggen, we geen enkele mail zien. In de outlook app wel.
[Afbeelding]
Ik ga dit even volgen. M'n vader kwam laatst ook met zo'n verhaal dat 'ie mails miste op z'n iPad nadat 'ie ze in Outlook op de PC verplaats had naar een zelf aangemaakt mapje.

Verwijderen van het account op de iPad (standaard mail client) en daarna opnieuw toevoegen liet een rare structuur zien met deleted items in een map deleted items terwijl die mails daar volgens Outlook helemaal niet staan. Op de WebOmgeving waren helemaal geen mails te zien maar er was wel een hoop ruimte in gebruik van de 15GB mailbox storage.

Mails verplaatsen op de iPad geeft omgekeerd het zelfde resultaat. Mails zijn daarna spoorloos op de PC/Outlook.

Gaat overigens ook over een 'HetNet' mailbox welke via IMAP benaderd wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 03-03-2021 15:34 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1