[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Mhh, de vapochill is gewoon een ijskast waarmee je proc onoverclocked wel -40 op zou kunnen draaien, met dat kun je je proc wel enkele hondereden mhz oc'en.
Hij kost iets van 1700,- (zie pricewatch) en in ieder geval wel verkrijgbaar bij www.oc-shop.nl .....
Edit: 600 piek is wel erg weinig voor een vapochill
Hij kost iets van 1700,- (zie pricewatch) en in ieder geval wel verkrijgbaar bij www.oc-shop.nl .....
Verwijderd
Volgens mij blijft je cpu altijd -40 graden.
Dit vanwege die sheit die erin zit ook gewoon -40
blijft, omdat als het warmer wordt het zou moeten uitzetten etc en dat kan dan niet.
Nou wordt je cpu misschien wel gigantisch heet maar dat wordt dan gelijk weer afgevoerd.
Correct me if i'm wrong.
Dit vanwege die sheit die erin zit ook gewoon -40
Nou wordt je cpu misschien wel gigantisch heet maar dat wordt dan gelijk weer afgevoerd.
Correct me if i'm wrong.
you're wrong.
Vapochill komt absoluut niet onder de -20 graden, en als er een flink overgeclockte TBird in het systeem zit komt ie zelf boven 0 graden uit.
Vapochill komt absoluut niet onder de -20 graden, en als er een flink overgeclockte TBird in het systeem zit komt ie zelf boven 0 graden uit.
als het niet warmer zou worden dan -40 neemt het geen warmte op en koelt het de processor dus niet.Op woensdag 15 augustus 2001 10:36 schreef haashaashaas het volgende:
Volgens mij blijft je cpu altijd -40 graden.
Dit vanwege die sheit die erin zit ook gewoon -40blijft, omdat als het warmer wordt het zou moeten uitzetten etc en dat kan dan niet.
Correct me if i'm wrong.
600 piek? wie heeft het over 600 piek?Op woensdag 15 augustus 2001 10:32 schreef AK47 het volgende:
Mhh, de vapochill is gewoon een ijskast waarmee je proc onoverclocked wel -40 op zou kunnen draaien, met dat kun je je proc wel enkele hondereden mhz oc'en.
Bedankt voor de reacties, wacht met interesse op meer.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik ben zelf ook zeer geinteresseert in deze kast, maar inderdaad zou ik wel eens wat nederlandse mensen willen horen met ervaring met dit caseje. Misschien had je het al gelezen maar hier staat een leuke test bij tom's hardware
http://www6.tomshardware.com/cpu/00q4/001221/index.html
http://www6.tomshardware.com/cpu/00q4/001221/index.html
Alles komt goed!
Verwijderd
Ik heb er zelf `een in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee.
Zeker in conbinatie met het epox 8k7a mobo, ik wacht alleen nog op het high-preformens DDR geheugen van Mushkin wat binnenkort moet arriveren, en verwacht dan zeker een fsb van +/- 180
Greetz Newbie.
Zeker in conbinatie met het epox 8k7a mobo, ik wacht alleen nog op het high-preformens DDR geheugen van Mushkin wat binnenkort moet arriveren, en verwacht dan zeker een fsb van +/- 180
Greetz Newbie.
Pagina: 1