Toon posts:

Is dit een perfecte oplossing voor HTPC met 4K@60Hz?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-03 08:18
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk thuis werken/office handelingen en 4k @60Hz Netflixen / YouTube etc

Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de €450,- (maximaal ca €300 bijleggen op mijn huidig systeem, Pentium G4400, 8GB DDR4, 256GB M.2 SSD, Asus H170M-Plus mobo). Weet niet of €150,- haalbaar is qua verkoopprijs voor dit complete systeem inclusief kast?

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

In principe niet, maar zou nog kunnen besluiten om de prijs te drukken om het oude geheugen (DDR4 2133 met 2x4GB) en de SSD over te kunnen zetten.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande tabel

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet specifiek. Maar sta open voor andere opties, bij voorkeur nog goedkoper. Dan kan ik de vriendin nog makkelijker overtuigen haha ;)

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mag liefst een niet al te groot systeem zijn. Nu heb ik een midi kast en liefst heb ik hem nog de helft kleiner. Hij zou best ook 2x zo groot als de Deskmini mogen zijn.
Verder liefst een beetje energiezuinig, maar ding staat toch geen uren aan.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of dit een prima systeem of wat we er mee gaan doen. Of misschien dat er een andere (goedkopere) en misschien zelfs betere opties zijn met behoud van mijn huidige onderdelen. In een iets groter systeem zou ik wellicht ook mijn 1tb opslag, voeding, SSD en dan ook maar meteen het geheugen overzetten. Denk dat verschil tussen de 2133 en 2666 geheugen voor mij niet merkbaar is, gezien de taken die ik uitvoer.
Zou misschien een Pentium G6500 of G6600 ook meer dan voldoen? Drukt de prijs ook zeker en als ik er weinig van merk bij het huis, tuin en keukenafval, dan is dat ook een overweging waard om de prijs te drukken.

In ieder geval bedankt allemaal!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i3-10100 Boxed€ 114,90€ 114,90
1BarebonesASRock DeskMini H470 Series€ 160,85€ 160,85
1ProcessorkoelingSilverstone Argon AR11€ 34,99€ 34,99
1Geheugen internCrucial CT8G4SFRA266€ 36,51€ 36,51
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 59,-€ 59,-
Totaal€ 406,25

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:11
1BarebonesAsus Mini PC PN50-BBR343MD-CSM€ 327,31€ 327,31
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16S4B€ 80,09€ 80,09
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 466,40

Iets betere gpu en stukje snellere cpu, 16 GB IPV 8 GB.

Mocht je nog meer stilte willen kan je denken aan een cpu koeler...

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:59
4K Youtube gaat niet lekker met de IGPU van Intel. Waarom druk je geen GT 1030 in je huidige systeem. desnoods een kleine mATX behuizing (welke heb je nu eigenlijk?), SFX voedingkje (ATX voeding past ook maar is erg krap) en klaar.
1VideokaartenAsus GT1030-2G-BRK€ 99,-€ 99,-
1BehuizingenJonsbo C2 Zilver€ 37,50€ 37,50
1VoedingenSilverstone SFX Series ST30SF V2.0€ 53,90€ 53,90
Totaal€ 190,40

Je zou vervolgens een gebruikte i5-6400/6500/6600/7400/7500/7600 kunnen scoren voor wat meer cpu kracht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jadaia
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Let wel op dat Netflix wat eisen heeft om 4K en HDR te kunnen kijken:
https://help.netflix.com/nl/node/23931

• onnaj
99ruud99 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:00:
1BarebonesAsus Mini PC PN50-BBR343MD-CSM€ 327,31€ 327,31
1Geheugen internCrucial Ballistix BL2K8G32C16S4B€ 80,09€ 80,09
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 466,40

Iets betere gpu en stukje snellere cpu, 16 GB IPV 8 GB.

Mocht je nog meer stilte willen kan je denken aan een cpu koeler...
Heb ik ook naar zitten kijken, maar is wel iets duurder en zag dat ie bij de eerste de beste benchmark site juist langzamer was dan de i3.

Is 16gb echt noodzakelijk? Het is maar een kleine 30-40 besparing, maar heb niet het idee dat ik ook maar in de buurt kom van 8GB geheugen gebruik, laat staan 16GB?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:11
je kan voor 8 gb gaan , op zich kom je daarmee wel uit zolang je niet teveel dingen tegelijk wilt doen.
16 gb is vooral leuk als je veel tegelijk wilt.

voordeel van ryzen is dat de iGPU sterker is.

• onnaj
Uszka schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:25:
4K Youtube gaat niet lekker met de IGPU van Intel. Waarom druk je geen GT 1030 in je huidige systeem. desnoods een kleine mATX behuizing (welke heb je nu eigenlijk?), SFX voedingkje (ATX voeding past ook maar is erg krap) en klaar.
1VideokaartenAsus GT1030-2G-BRK€ 99,-€ 99,-
1BehuizingenJonsbo C2 Zilver€ 37,50€ 37,50
1VoedingenSilverstone SFX Series ST30SF V2.0€ 53,90€ 53,90
Totaal€ 190,40

Je zou vervolgens een gebruikte i5-6400/6500/6600/7400/7500/7600 kunnen scoren voor wat meer cpu kracht.
Hele goede tip en zelf ook al aan zitten denken! 👌

Alleen bij de reply over Netflix, lees ik dat je perse een 7e generatie of nieuwere i3/i5/i7 nodig hebt. Maar de 6e gen zijn eigenlijk toch vrijwel gelijk aan gen7?

Is er nog een andere (iets duurdere) GPU die nog steeds voldoende heeft aan 300W voeding, maar nog net iets meer in huis heeft?
Weet dat er heel veel lastig te verkrijgen is op het moment, of echt bizar duur 😳😕

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
Oja, Netflix 4K. Daar heb je minimaal een 3GB nVidia voor nodig. Dan gaat het GT 1030 verhaal niet op.

Lijkt mij dat het ook werkt met de 6e gen. Verschil tussen de 6e en 7e is een minimaal hogere kloksnelheid, meer niet.

300w kan een GTX 1060/1660 aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jadaia
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Er zit wel een verschil tussen 6e en 7e gen qua videodecoding:
https://www.anandtech.com...sktop-coming-in-january/3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Uszka
Met een geschikte videokaart maakt het niet uit welke cpu je neemt.

• onnaj
Uszka schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:28:
Met een geschikte videokaart maakt het niet uit welke cpu je neemt.
Alleen die zijn echt nauwelijks aan te komen op het moment, echt bizar!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Tenzij ik het verkeerd heb, heeft Intel in z'n IGP's pas vanaf 11th gen een bruikbare HDMI versie: de 10-serie heeft nog steeds HDMI1.4, tenzij je met een actieve converter (een LSPCon, zie o.a. https://www.intel.com/con...ion-intel-processors.html; zegt 7th gen maar het verhaal gaat nog steeds op voor 10th gen, zit op sommige bordjes meegeleverd, of alternatief: actief displayport > HDMI2.0) aan de gang gaat.

Ik zou de combo 4K + current-gen Intel IGP eigenlijk niet snel aanraden.

Als het puur om video gaat, zal ik eigenlijk iets in de lijn van een ouwe 6th gen + een GeForce GTX1050 proberen te scoren.

[Voor 10% gewijzigd door Umbrah op 01-03-2021 22:44]

• onnaj
Umbrah schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:42:
Tenzij ik het verkeerd heb, heeft Intel in z'n IGP's pas vanaf 11th gen een bruikbare HDMI versie: de 10-serie heeft nog steeds HDMI1.4, tenzij je met een actieve converter (een LSPCon, zie o.a. https://www.intel.com/con...ion-intel-processors.html; zegt 7th gen maar het verhaal gaat nog steeds op voor 10th gen, zit op sommige bordjes meegeleverd, of alternatief: actief displayport > HDMI2.0) aan de gang gaat.

Ik zou de combo 4K + current-gen Intel IGP eigenlijk niet snel aanraden.

Als het puur om video gaat, zal ik eigenlijk iets in de lijn van een ouwe 6th gen + een GeForce GTX1050 proberen te scoren.
Misschien dat ik wel voor die optie ga.

Maar als alternatief voor HDMI heb je natuurlijk ook displayport. Dan heb je al meer keuze volgens mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

onnaj schreef op maandag 1 maart 2021 @ 22:49:
[...]

Misschien dat ik wel voor die optie ga.

Maar als alternatief voor HDMI heb je natuurlijk ook displayport. Dan heb je al meer keuze volgens mij
Klopt. Toen je echter HTPC zei, dacht ik TV (ondanks dat je dat niet noemde), en TV's hebben geen displayport.

Hoewel actief DP > HDMI 2.0 valt te converteren, zijn die oplossingen niet goedkoop, en persoonlijk liep ik vaak tegen 'eigenaardigheden' aan qua handshake, etc..

Mocht je scherm (BFGD?) toch DisplayPort hebben, dan zal ik dat altijd aanraden boven HDMI. Hoewel HDMI 2.1 zowaar competitief is...

• Uszka
DP>HDMI2.0 hoeft niet actief. Ik heb een passieve DP>HDMI kabel en daar komt probleemloos 4K @60Hz uit over een lengte van 5m.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Uszka schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:03:
DP>HDMI2.0 hoeft niet actief. Ik heb een passieve DP>HDMI kabel en daar komt probleemloos 4K @60Hz uit over een lengte van 5m.
Vanuit wat voor grafische kaart? Passief wordt namelijk de interne hardware van de grafische kaart gebruikt, en tenzij je Intel systeem een LSPCon heeft, ga je uit een niet-Xe Graphics IGP géén HDMI 2.0 krijgen, en geen hdcp 1.4

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Uszka schreef op maandag 1 maart 2021 @ 23:03:
Er is in Displayport 1.3 en hoger ondersteuning voor een passieve converter naar HDMI 2.0:

Wiki Displayport:
With the release of the DisplayPort 1.3 standard, VESA added dual-mode support for up to a 600 MHz TMDS clock (18.00 Gbit/s bandwidth), the full bandwidth of HDMI 2.0. This is sufficient for 1920 × 1080 at 240 Hz, 2560 × 1440 at 144 Hz, or 3840 × 2160 at 60 Hz. However, no passive adapters capable of the 600 MHz dual-mode speed have been produced as of 2018.
In de praktijk levert een passieve kabel gewoon HDMI 1.4. Je zult echt op zoek moeten gaan naar één kabel die werkt en natuurlijk Displayport 1.3 hebben.

Waarom zou een igpu van Intel het trouwens niet goed doen met 4K YouTube?

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Het hangt ook van de content specifiek af, maar het komt er op neer dat VP9 decoden slechts moeizaam in-hardware wordt toegevoegd aan Intel:

Wikipedia: Intel Quick Sync Video

Version 6 (Kaby Lake, Coffee Lake, Whiskey Lake, Comet Lake)
The Kaby Lake, Coffee Lake and Comet Lake microarchitecture adds full fixed-function H.265/HEVC Main10/10-bit encoding and decoding acceleration and full fixed-function VP9 8-bit and 10-bit decoding acceleration and 8-bit encoding acceleration.[12][13]
Version 7 (Ice Lake)
The Ice Lake (microprocessor) adds VP9 4:4:4 decoding, VP9 encoding (up to 10-bit and 4:4:4), HEVC 4:2:2 and 4:4:4 decoding and encoding,[14] HDR10 Tone Mapping[15] and Open Source Media Shaders.[16] HEVC hardware encoding quality has also been improved.[17]
Version 8 (Tiger Lake, Rocket Lake)
The Tiger Lake (microprocessor) & Rocket Lake adds VP9 12-bit & 12-bit 4:4:4 hardware decoding and HEVC 12-bit 4:2:0, 4:2:2 and 4:4:4 hardware decoding.[18] Gen12 Xe will also support native AV1 decode, which includes 10-bit 4:2:0 16K stills and 10-bit 4:2:0 8K, 4K and 2K video.[19] Hardware encoding for VP8 was dropped and hardware decoding is only available on Tiger Lake.[20]

TL;DR: Versie 6 (ook desktop 10th gen) kan niet ALLES wat 4k/hdr VP9 bied. En dan ga je naar software decoding toe... via SIMD...

[Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 02-03-2021 11:00]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 19:22
Dit zeg ik als iemand die zelf een HTPC heeft, maar tenzij je het ook gewoon leuk vindt om er mee te klooien zijn HTPC's zinloos geworden. Met een pricewatch: Nvidia Shield TV (2019) 8GB heb je al dat gezeik in verband met DRM niet, ondersteunt ook de meeste codecs, heb je van zo goed als alle streamingdiensten een app die vlot met een afstandsbediening werkt (niet zo op Windows 10, dan moet je voor sommige de browser en daar zit je dan de helft van de tijd met je toetsenbord), en is ook nog eens fanloos.

Als er een nieuwe codec in gebruik komt, moet je sowieso je speler vervangen en dat gebeurt om de zoveel jaren, een HTPC is al een stuk duurder dan een doorsnee speler en dan moet je dus nog veel meer afschrijven op die tijd. Alleen het vervangen van de GPU is bij een HTPC wel een interessante optie om de levensduur te verlengen, maar dat verhoogt dan weer het verbruik. En door foefjes zoals Nvidia die 3GB VRAM vereist voor Playready 3.0 zodat je geen goedkope, fanloze GT1030 zou kunnen gebruiken die voor de rest wel moeiteloos UHD bluray videos kan afspelen (die vereiste slaat nergens op, een Intel Kaby Lake CPU heeft geen 3GB VRAM en ondersteunt ook Playready 3.0), wordt het alleen maar duurder en minder zuinig. Een GTX 1050 Ti zou je zoveel kosten als gewoon een nieuwe Android TV speler.

Maar als je echt gebrand bent op een HTPC, dan is volgens mij het voorstel van die barebone met Zen APU het beste van wat er op dit moment te krijgen is als HTPC. Heeft native HDMI 2.0, ondersteunt alle codecs behalve AV1 (dan zou je een 11de generatie Intel moeten hebben) en ondersteunt tegenwoordig ook de DRM voor Netflix 4K. Je zou echt alles kunnen afdekken met een Intel Tiger Lake-U of Rocket Lake-S CPU (met Xe GPU), maar daar zijn nog geen barebones van,
onnaj schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:36:
[...]

Heb ik ook naar zitten kijken, maar is wel iets duurder en zag dat ie bij de eerste de beste benchmark site juist langzamer was dan de i3.

Is 16gb echt noodzakelijk? Het is maar een kleine 30-40 besparing, maar heb niet het idee dat ik ook maar in de buurt kom van 8GB geheugen gebruik, laat staan 16GB?
Voor afspelen van media doet het er niet toe hoe snel de CPU is, als je toch alles in hardware decodeert, wat de bedoeling zou moeten zijn omdat dat minder stroom verbruikt dan decoderen met de CPU. Dat kan een Pentium even goed als een Core i7. De Ryzen 3 4300U is ook niet perfect wat betreft ondersteuning van alle codec profielen (geen 12 bit bv) maar ondersteunt wel genoeg om de streamingdiensten in 4K te ondersteunen. Alleen zoals gezegd mist die nog AV1 wat in de (nabije) toekomst een probleem kan vormen.

Voor de rest heb je het alleen over thuis werken en Office, daar heb je ook geen speciaal snelle CPU voor nodig. Singlethreaded is het verschil ook niet groot, de Core i3 is vooral sneller omdat die een veel hoger vermogen mag halen en omdat die hyperthreading heeft, dus 4 cores/8 threads, de Ryzen 3 niet, die heeft 4 cores/4 threads.

• onnaj
Bedankt voor je hele uitgebreide reactie!

Ik wil echt een Windows omgeving, anders was de Shield zeker een optie geweest. Heb op de gewone tv een Chromecast Android TV en ben er zeer tevreden over.

Zit nu te denken om het huidige systeem toch te upgraden, naar onderstaande. Alleen dan nog een keer een mooie behuizing erbij kopen, misschien wel die hier in het topic geadviseerd werd en als de videokaarten weer normaal beschikbaar zijn, dan eventueel een gpu kopen. Denk dat dat voor nu de goedkoopste oplossing is.

Ben er ook net achtergekomen dat ik al 2 SSD's van 250GB heb i.p.v. 1 en mijn geheugen ook al DDR4 2400 is. Alleen geen SODimm 🙈

1ProcessorsIntel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed€ 155,-€ 155,-
1MoederbordenASRock H410M-ITX/ac€ 83,50€ 83,50
Totaal€ 238,50

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:49
Als je 4K op 60 Hz wilt hebben staan hier wat eisen vermeld. Zo te zien zijn er weinig Intel moederborden (op mini ITX formaat zie ik slechts Z490 borden van meer dan 200 euro) die hoger dan HDMI 1.4 gaan - wat je beperkt tot 4K op 30 Hz
Dit ASRock A520M-ITX/ac moederbord doet het wel. Een van de goedkopere chips hierop is dan de AMD Ryzen 5 Pro 4650G Tray, je hebt ook nog een CPU koeler nodig van een paar tientjes (bv. Cooler Master Hyper 212 EVO). Ook is 8GB wel karig - als je videokaart daar al 3 van neemt.

Kortom - de tip van @MacPoedel is de betere oplossing, koop bij dit budget een Shield. Of neem de barebone van @99ruud99

[Voor 4% gewijzigd door martyw op 02-03-2021 15:26]

• onnaj
martyw schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:23:
Als je 4K op 60 Hz wilt hebben staan hier wat eisen vermeld. Zo te zien zijn er weinig Intel moederborden die hoger dan HDMI 1.4 gaan - wat je beperkt tot 4K op 30 Hz
Dit ASRock A520M-ITX/ac moederbord doet het wel. Een van de goedkopere chips hierop is dan de AMD Ryzen 5 Pro 4650G Tray, je hebt ook nog een CPU koeler nodig van een paar tientjes (bv. Cooler Master Hyper 212 EVO). Ook is 8GB wel karig - als je videokaart daar al 3 van neemt.

Kortom - de tip van @MacPoedel is de betere oplossing, koop bij dit bidget een Shield.
Via displayport kan dit wel. En ik ga het gebruiken op een monitor als office PC en HTPC, vandaar dat displayport voor mij ook voldoet. Inderdaad wel jammer dat Intel weinig HDMI 2.0 en hoger bordjes heeft. Niet meer van deze tijd eerlijk gezegd.

Een Shield is echt top, maar zoals gezegd past dit niet bij mijn Windows en office gebruikt. Anders was het een no brainer geweest, maar teams/zoom/word/Excel etc moeten gebruikt kunnen worden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-03 19:22
onnaj schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:28:
[...]

Via displayport kan dit wel. En ik ga het gebruiken op een monitor als office PC en HTPC, vandaar dat displayport voor mij ook voldoet. Inderdaad wel jammer dat Intel weinig HDMI 2.0 en hoger bordjes heeft. Niet meer van deze tijd eerlijk gezegd.

Een Shield is echt top, maar zoals gezegd past dit niet bij mijn Windows en office gebruikt. Anders was het een no brainer geweest, maar teams/zoom/word/Excel etc moeten gebruikt kunnen worden
Dat Intel nog altijd geen native HDMI 2.0 doet, komt door het uitblijven van hun 10 nm CPU's. Ze hadden het ontwerp van nieuwe GPU's, met HDMI 2.0 controller, gekoppeld aan hun ontwerp voor 10 nm en dat procédé heeft jaren achterstand opgelopen, het was zeker niet de bedoeling om die beperking nu nog te hebben. Nu heeft Intel de nieuwe GPU terug ontwikkeld voor de oude 14 nm node met de Rocket Lake generatie, die zou deze maand uit moeten komen.

De presentatie van die CPU's zou 16 maart zijn, vanaf 30 maart zouden ze beschikbaar zijn: nieuws: Gerucht: Intel Rocket Lake-processors komen op 30 maart uit.

Ik zeg meestal om niet te wachten op die nieuwe generatie omdat die over het algemeen op vlak van prijs/prestatie weinig gaat veranderen ten opzichte van de 10de generatie, maar nu specifiek voor HTPC's heb je eindelijk wel iets wat alles afvinkt en geen compromis is, dus dat is misschien wel het wachten waard. Maar als op 30 maart dan blijkt dat die nieuwe CPU's toch niet goed leverbaar zijn en dat er alleen dure Core i7's of Core i9's te krijgen zijn, neem dan nog gauw een 10de generatie Core i5.

@martyw Bij mijn weten geldt die 3GB VRAM alleen voor Nvidia GPU's en is dat geen fysieke vereiste maar sluit Nvidia het gewoon af op driver niveau. Voor Intel CPU's is de vereiste gewoon dat het een Kaby Lake of nieuwer is, in verband met HEVC decoding. Ik weet niet exact hoeveel RAM Netflix in 4K kijken verbruikt, maar zou me verbazen dat het 3GB is. Op zich is 8GB RAM genoeg voor een HTPC, maar aan de andere kant is 16GB nu ook niet zo duur op dit moment en wel prettig voor office gebruik.

• onnaj
@MacPoedel

Thanks! Ik ga denk ik daarop wachten en anders later alsnog de i3 of i5 upgrade doen.

Edit: zie de 11th gen inderdaad al op de Intel website staan... Tenminste een aantal ervan: https://www.intel.com/con...s/core/i5-processors.html

[Voor 46% gewijzigd door onnaj op 02-03-2021 21:17]

• onnaj
Ik ben uiteindelijk toch voor de Asrock Deskmini gegaan. We hebben op het werk de A300 en vind het toch echt een heel mooi compact apparaat.

Via marktplaats heb ik een gebruikte i3-10100 gekocht voor een nette prijs. Deze gebruik ik dan (voorlopig) tot de Intel 11th gen leverbaar zijn. Maar misschien merk ik ook wel dat de i3 gewoon meer dan voldoende is voor wat er mee doen. In dat geval houden we de i3 gewoon.

We gaan dan de displayport gebruiken en zelfs de USB-c is bij dit moederbord als displayport te gebruiken, dus altijd nog een extra optie achter de hand :-)

In ieder geval dank voor al jullie tips! Ben hier heel goed mee geholpen en al helemaal voor het Netflix gedeelte ook.

Onderstaand is wat mijn nieuwe setup wordt:
1ProcessorsIntel Core i3-10100 Boxed€ 119,19€ 119,19
1BarebonesASRock DeskMini H470 Series€ 163,-€ 163,-
1Geheugen internKingston HyperX Impact HX426S15IB2/8€ 41,-€ 41,-
1Solid state drivesKingston A2000 500GB€ 64,-€ 64,-
1Overige componentenASRock Rear Audio Cable€ 12,60€ 12,60
Totaal€ 399,79
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee