Post Maart 2020 suggestie voor coronapaspoort weg. Waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.251 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Hoi!

Ik was op zoek naar mijn post waarin ik suggereerde dat wij een coronapaspoort introduceren in het geval van een vaccinatie.

Niets in mijn post was tegen de regels noch de wet.

Waarom is deze dan weg? Mag deze terug? Waarom zijn een opvallend aantal van mijn posts weg die voldoen aan het beleid van Tweakers.net?

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

We zijn inmiddels een jaar verder dus ik moest ook even kijken waar dit over ging. Het punt was dat je reageerde op iemand die het idee van een coronapaspoort, gelijkstelde probeerde te stellen aan een ster...
Die reactie is dus weggegooid.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
En ik vroeg mij af welke ster dat precies zou moeten zijn. Gezien recente ontwikkelingen is het toch wel relevant.

Dan blijft de vraag waarom deze reactie wel acceptabel is.

Ik klaag niet bij iedere post van mij die verwijderd wordt, ook als het volgens de regels mag, Maar er zijn posts die verplaatst zijn naar fora waar ik geen toegang toe heb, bijvoorbeeld.

Imperfectionist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:18

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik vermoed dat met "een soort ster" deze bedoeld werd: Wikipedia: Jodenster

En zulke suggesties gaan we hier echt met harde hand tegen.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ardana schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:50:

Mogelijk. Een duidelijk antwoord heb ik nooit mogen ontvangen. Wil je ook even duidelijk maken dat mijn reactie daar op geen enkel manier naar refereerde?

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ra5a schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:10:
[...]
Mogelijk. Een duidelijk antwoord heb ik nooit mogen ontvangen. Wil je ook even duidelijk maken dat mijn reactie daar op geen enkel manier naar refereerde?
Ik weet niet aan wie je die vraag gesteld hebt? En aan wie wil je dat ik duidelijk maak dat jouw reactie daar niet aan refereert?

Let wel: ik heb niet in dat topic gemod, ik weet alleen op basis van welke criteria "wij" in het algemeen modereren. En als iemand zo'n suggestieve post maakt, dan wordt die post én de posts die daarop reageren verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ardana schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Ik weet niet aan wie je die vraag gesteld hebt? En aan wie wil je dat ik duidelijk maak dat jouw reactie daar niet aan refereert?

Let wel: ik heb niet in dat topic gemod, ik weet alleen op basis van welke criteria "wij" in het algemeen modereren. En als iemand zo'n suggestieve post maakt, dan wordt die post én de posts die daarop reageren verwijderd.
Ik heb jouw reactie geciteerd. Ik vraag of je heel duidelijk wilt verduidelijken dat ik niets gepost heb wat naar de Wikipedia: Jodenster refereerde. En zelfs dat ik overduidelijk kritisch de OP om verduidelijking heb gevraagd, gezien zij/hij dat niet duidelijk aangaf.

Nogmaals:
Ardana schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:50:

Gezien ik noch anderen geen toegang hebben tot de twee posts, kan het klinken alsof ik naar "een soort ster" ofwel de Jodenster refereerde. Misschien dat je ook even overweegt of je al dan niet een excuses aanbiedt voor de insinuatie die je wekt dat ik er ook maar iet mee te maken heb gehad.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@DaniëlWW2 zegt ’je reageert op iemand die een coronapaspoort gelijk probeerde te stellen aan een ster’. Ik leg uit wat voor ster er waarschijnlijk daarmee bedoeld wordt. Nergens zeg ik dat jij die referentie maakt of naar een ster verwezen hebt. Ik kan dus ook geen excuus aanbieden voor een suggestie die ik niet gemaakt heb.

Ik leg enkel uit waarom de oorspronkelijke post is verwijderd - en dat daarmee de posts die daarop gereageerd hebben ook verwijderd worden, ongeacht de inhoud van die posts.

Overigens, ik vind je post echt niet uitblinken in duidelijkheid, sorry.

Je oorspronkelijke vraag was ‘Waarom is deze dan weg? Mag deze terug?’. Daarop hebben @DaniëlWW2 en ik antwoord gegeven. Tevens vraag je ‘ Waarom zijn een opvallend aantal van mijn posts weg die voldoen aan het beleid van Tweakers.net?’ daarop is mijn tegenvraag: wat is een opvallend aantal? Je hebt bijna 13.000 posts, dan is het niet vreemd als er af en toe eentje in de TrashCan beland toch?

Je had over 1 concrete post een concrete vraag, daarop heb je van ons een concreet antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ardana schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:55:
@DaniëlWW2 zegt ’je reageert op iemand die een coronapaspoort gelijk probeerde te stellen aan een ster’. Ik leg uit wat voor ster er waarschijnlijk daarmee bedoeld wordt. Nergens zeg ik dat jij die referentie maakt of naar een ster verwezen hebt. Ik kan dus ook geen excuus aanbieden voor een suggestie die ik niet gemaakt heb.

Ik leg enkel uit waarom de oorspronkelijke post is verwijderd - en dat daarmee de posts die daarop gereageerd hebben ook verwijderd worden, ongeacht de inhoud van die posts.

Overigens, ik vind je post echt niet uitblinken in duidelijkheid, sorry.

Je oorspronkelijke vraag was ‘Waarom is deze dan weg? Mag deze terug?’. Daarop hebben @DaniëlWW2 en ik antwoord gegeven. Tevens vraag je ‘ Waarom zijn een opvallend aantal van mijn posts weg die voldoen aan het beleid van Tweakers.net?’ daarop is mijn tegenvraag: wat is een opvallend aantal? Je hebt bijna 13.000 posts, dan is het niet vreemd als er af en toe eentje in de TrashCan beland toch?

Je had over 1 concrete post een concrete vraag, daarop heb je van ons een concreet antwoord gekregen.
Het is voor iedereen bekend dat dit een gevoelig onderwerp is. En dan toch wil je niet duidelijk aangeven dat ik om opheldering heb gevraagd over de reactie en ook duidelijk kritiek uitte.

Over andere verwijderde posts: In alle gevallen waren ze on-topic en niet tegen het beleid van Tweakers.net noch de wet. Een aantal die mij te binnen schieten waren persoonlijke ervaringen met discriminatie. Het zijn 't er voor jou misschien niet veel maar voor mij wel en ze wegen zwaar.

Imperfectionist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ra5a schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 18:58:
[...]
Het is voor iedereen bekend dat dit een gevoelig onderwerp is. En dan toch wil je niet duidelijk aangeven dat ik om opheldering heb gevraagd over de reactie en ook duidelijk kritiek uitte.
Ik krijg het gevoel dat we langs elkaar heen praten. Waarom moet ik aangeven dat je om opheldering gevraagd hebt? Aan wie moet ik dat aangeven? Waar? Ik snap je echt niet, sorry.
Waarom moet ik aangeven dat je kritiek uitte? Waarop uitte je kritiek? Je bent voor mij echt onbegrijpelijk, ik weet niet wat je, heel concreet van me wilt.
Over andere verwijderde posts: In alle gevallen waren ze on-topic en niet tegen het beleid van Tweakers.net noch de wet. Een aantal die mij te binnen schieten waren persoonlijke ervaringen met discriminatie. Het zijn 't er voor jou misschien niet veel maar voor mij wel en ze wegen zwaar.
Over de andere verwijderde posts kan ik niks zeggen. In het topic wordt het vrijwel altijd gemeld als een mod posts heeft verwijderd, wellicht kun je de betreffende mod een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Topicstarter
Ardana schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:28:

Over de andere verwijderde posts kan ik niks zeggen. In het topic wordt het vrijwel altijd gemeld als een mod posts heeft verwijderd, wellicht kun je de betreffende mod een DM sturen.
Ardana schreef op maandag 1 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Let wel: ik heb niet in dat topic gemod, ik weet alleen op basis van welke criteria "wij" in het algemeen modereren.
Wat denk jij dat ik met dit topic aan het doen ben? (Ik vraag waarom een specifieke reactie verwijderd is die op geen enkele manier tegen het beleid van Tweakers.net is (maar blijkbaar wel volgens een ongeschreven regel)). En gezien jij aangeeft dat je niets kunt zeggen over mijn andere verwijderde reacties (omdat jij die ook niet hebt gemodereerd) vraag ik mij af waarom jij je überhaubt bemoeit met dit topic…

Waarom bestaat dit subforum als ik DM's moet sturen? Is het beleid van Tweakers.net veranderd? (Sommige van die reacties zijn verplaatst naar een subforum waar ik geen toegang toe heb).

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:48
Ra5a schreef op zondag 7 maart 2021 @ 17:00:
Ik vraag waarom een specifieke reactie verwijderd is die op geen enkele manier tegen het beleid van Tweakers.net is
Dat is toch al gezegd: Omdat je reageerde op een reactie die niet volgens het beleid was en welke verwijderd is.

Je snapt toch zelf ook wel, als ze alleen die reactie die refereerde naar Jodensterren hadden verwijderd, maar niet de reacties die daar op volgden, dat je een onleesbaar topic over houdt? :? Nou, daarom dus. Je reactie is verwijderd omdat iemand anders in de fout ging. Big deal...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:53

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gast doe niet zo moeilijk. Je heb gereageerd in een topic dat getrashed is omdat de topicsarter iets niet helemaal lekker deed. Jouw post wordt dan automatisch ook meegetrasht.

Verder ben je hier vooral erg moeilijk aan het doen. Niemand suggereert dat jij vergelijkingen maakt met jodensterren. Er wordt alleen gesteld (terecht) dat je nogal ingewikkeld communiceert.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De uitleg behorende bij jouw vraag is volgens mij gegeven: je hebt geregeerd op een reactie welke is verwijderd waarmee ook jouw reactie is verdwenen. Dat lijkt mij duidelijk genoeg. Bovendien zijn we inmiddels een jaar verder. Ik adviseer je de volgende keer sneller contact te zoeken met de mods wanneer je vragen over moderatie acties hebt. In de huidige vorm lijkt mij de noodzakelijke uitleg gegeven. Ik ga dit topic dan ook sluiten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.