Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024
Hi,

Ik heb een Powercolor Red Devil RX 5700 XT kaart en ik vraag me af welke driver ik daar het beste voor bij kan gebruiken. Ik gebruik zelf de AMD Radeon Software app maar nu zie ik dat op de site van Powercolor zelf ook drivers te downloaden zijn.

De drivers op de website lopen qua verie achter. Tevens laten ze op hun site 2 verschillende versies van de 5700 drivers zien voor W10/64bit. Beide ouder dan de driver via de AMD Radeon Software app overigens. Maar waarom 2? En waarom niet de meest recente?

Ik neem aan dat de AMD Radeon Software app drivers het beste zijn om te draaien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Altijd de website van de GPU ontwikkelaar. AMD of Nvidia dus. Ik heb geen idee waarom Powercolor die drivers heeft staan. Ik vermoed dat het allemaal WHQL drivers zijn, maar dat zegt eigenlijk niks over hoe goed die driver is. Gewoon dus het nieuwste van de AMD site halen of de updater binnen het drivermenu gebruiken. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024
Ja dacht ik ook. Dank voor de bevestiging :)