Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LSC smart connect koppelen aan Google Home

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarijnSchie
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 13-05 01:32
Goedenavond allemaal,

Ik zit al een tijdje met een klein probleem. Ik zou graag mijn 2 smart stekkers van LSC(action) willen koppelen aan mijn Google Home account. Alleen ik krijg mijn apparaten niet te zien in de Google Home app.

Wat ik zie als ik mijn account probeer toe te voegen in de Google Home app: LSC smart connect is gekoppeld>account is gekoppeld.

Als de app heeft aangegeven dat het account is gekoppeld zijn mijn apparaten niet in de app te zien. Ik heb zelf al LSC verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs.

Zou iemand hier toevallig een oplossing voor weten?

Ik hoor het graag,

Marijn

Alle reacties

• Sjoerdsie
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 18-03 01:45
Marijn,

Denk maar zo je bent niet de enigste, of heb je het ondertussen al aan de praat?

Ik heb namelijk precies dezelfde issue.

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ik gebruik voor de action/hema ( en andere tuya-devices ) de app smart life.

Voeg de stekkers hier in, en als ze functioneren, kan je google koppelen, en tegen de smart speaker roepen "ok google, sync devices"

• Pappa-wout
  • Laatst online: 21-03 13:50
Werkt de Smart doorbell van de LSC APP ook op de Smart Live APP??
Hoor graag van je

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ja, dat doet hij,
De LSC app, is niets meer dan een app met andere kleurtjes.

Sterker nog, de Duux ventilator (https://duux.com/product/whisper-flex-smart-white/) en de BBQ Thermometer van Inkbird zijn allemaal Tuya compatible

( al geeft koppelen van die bbq thermometer we héél tweakerswaardige resultaten, nl alleen de ruwe data ;) )

• Pappa-wout
  • Laatst online: 21-03 13:50
De Tuya app vind mijn deurbel niet ik heb zojuist de smart live en de tuya geprobeerd.
Maar idd, de app is gelijk aan elkaar.

• MarijnSchie
Sjoerdsie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 01:45:
Marijn,

Denk maar zo je bent niet de enigste, of heb je het ondertussen al aan de praat?

Ik heb namelijk precies dezelfde issue.
Hoi Sjoerd,

Sorry voor mijn late reactie.

Ik heb hem inmiddels nog niet aan de praat gekregen. Heb action en LSC al gecontacteerd maar het lijkt erop dat zij dit proberen te vermijden.
Er is overigens ook niet echt een ‘klantenservice’ van deze producten.

Marijn

• MarijnSchie
Ik heb trouwens zojuist de oplossing gevonden, wat voor mij werkte:

“ OK so here was the problem and what worked for me.

When I signed up for smart life, I registered by email and password, not mobile phone number.

When I tried to re-link my account, I mistakenly entered my logins as mobile phone number and password. It said it was linked to Google Home but was actually in limbo.

Solution: Log in to you main google account through chrome browser. Go to "security" and scroll down to the bottom of the page. You'll then see "linked accounts". Unlink smart life.

Go back to google home and you can now re-link smart life (it will come up with the screen to enter your ogin details), this time make sure you enter the email you registered under (if it was email and not mobile phone) or vice versa.

Hey presto - the smart plugs etc will now show under your devices.”
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True