Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Prefab bouwen fortnite creative op pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mariska1982
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 25-03 15:05
Mijn vraag
...Hoe bouw je een prefab in creative? Lukt niet om het gebouw te verkrijgen.. moet je soms op een bepaalde toets drukken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...pc

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...op playstation 5 moet je L2 inhouden maar welke knop op de pc?

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:14

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Je plaatst je topic nu in Schop een Modje ;)

Laten we 't even in Actie, Adventure en Platform Games proberen. * RobIII gooit topic naar juiste plek.

Heb 't even nagevraagd aan de jongste hier: die zegt op Tab (of i) drukken voor je "inventory" en dan van daar uit ergens verder, maar ik snap er de ballen van.

[Voor 81% gewijzigd door RobIII op 01-03-2021 17:37]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True