Canon 450D + 18-55mm IS Kitlens || Slingshot 100
Daarnaast weet je zeker dat het geen asbesthoudende platen zijn?
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:02
Daarna kun je aan de houtwolcement platen beginnen.
de balken zitten om de 60 cm, zo heb ik een “overstek” van de cementwol platen.
de balken lopen in de breedte en de cementplaaten in de lengte.
met slijpschijfje het mastiek door snijden over de breedte van het dak
[ Voor 14% gewijzigd door BakkerBolletje op 01-03-2021 17:23 ]
Asbest houdend materiaal slopen door hak en zaagwerk is echt foute boel, de vezels komen dan vrij met mogelijk vervelende gevolgen, medisch, maar ook financieel mocht je betrapt worden.
[ Voor 64% gewijzigd door lithoijen op 01-03-2021 18:27 ]
En hoe kan je dit uitsluiten?lithoijen schreef op maandag 1 maart 2021 @ 18:21:
Let op dakvilt kan asbest houdend zijn, zeker uit die tijd. Dat kun je overigens niet afleiden aan een bouwtekening. Hetzelfde geldt overigens ook voor vezelcement. Ik zou er een asbestinventarisatie aan wagen, houd er dan wel rekening mee dat je, mocht er asbest in het spel zijn, het niet zelf kunt doen. Dan wordt het een duur geintje.
Asbest houdend materiaal slopen door hak en zaagwerk is echt foute boel, de vezels komen dan vrij met mogelijk vervelende gevolgen, medisch, maar ook financieel mocht je betrapt worden.
Ik zou een asbest inventarisatie aan raden. Deze site is een goed startpunt om te beginnen met jezelf in te lezen: https://www.infomil.nl/onderwerpen/asbest/
Waarschijnlijk heb je een asbest inventarisatie type a nodig, kosten schat ik na een Google actie op ca €400 euro + eventuele kosten per monster. Ik vrees dat je dus zo €500 verder bent. Zuur geld, maar noodzakelijk en waarschijnlijk snel en makkelijk te regelen. Partijen genoeg die dit aanbieden.
[ Voor 26% gewijzigd door lithoijen op 03-03-2021 21:12 ]
/f/image/iTOQ7XlY8bKzqJfmqhcPmkp2.png?f=fotoalbum_large)