Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Alleen rear speakers voor LG Oled 65XC6LA

Pagina: 1
Acties:

• skoennie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 01-03 14:40
Hoi, ik ben in het bezit van de LG OLED televisie, waarbij ik onder andere zeer tevreden ben over het geluid. Ik was voornemens een soundbar te kopen, maar vind de kwaliteit van de tv zo goed, dat ik dit niet meer ga doen.

Ik wil alleen wel surround geluid cre"eren. En daarom mijn vraag: is het mogelijk om, zonder soundbar, alleen achterspeakers aan te sluiten, die samen met de ingebouwde speakers van de televisie de dolby surround verzorgen?

Ik wil dus geen volledige surroundset kopen, of een soundbar. Alleen 2 achterspeakers die gekoppeld gaan worden aan de televisie om de surround met de eigen speakers ten gehore te brengen.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zult _iets_ moeten hebben dat herkent dat een signaal voor de rearspeakers bedoeld is en dar ook die kant in kan sturen. Je TV heeft die aansluiting niet en kan dat ook verder niet. Dus je zult een kastje nodig hebben dat een signaal kan interpreteren en het geluid kan verdelen over frontspeakers en rearspeakers (en bijvoorbeeld DTS, Atmos etc herkent). Zo'n kastje kan een soundbar of een receiver oid zijn. Bovendien heb je iets van versterking nodig.

Korte versie: wat je wilt kan niet met alleen je TV :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• skoennie
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 01-03 14:40
Ok, dan wordt het toch een soundbar. Bedankt voor je reactie!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True