Toon posts:

4k Game monitor voor mijn systeem met een rtx 3080

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• WenzelRossum
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-03 20:27
Mijn vraag

Ik heb reeds een monitor gekocht die ik ga gebruiken voor grafisch werk: de BenQ PD2700U. Mijn systeem is echter gekocht om daarnaast ook nog veel spellen te spelen en ik wil een tweede scherm dat perfect werkt icm mijn RTX 3080 kaart. Wat is de beste monitor om te kiezen? 27 tot 32 inch, groter mag ie niet worden i.v.m. beperkte ruimte. Uit gebrek aan ervaring weet ik ook niet of het verschil tussen HDR600 en HDR1000 schermen het waard is, het budget voor de monitor ligt op om en nabij de 1000 euro. Harde eis is 4k resolutie.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik kwam zelf uit op de LG 27GN950-B, ik hoor graag of jullie andere suggesties hebben omdat ik op het gebied van monitors een leek ben.

Alle reacties

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24

M2M

medicijnman

Neem een exemplaar met een hoge refreshrate zoals deze bijvoorbeeld;

pricewatch: LG UltraGear 27GN950 Rood, Zwart

Daar heb je minstens net zoveel aan als meer pixels.

-_-

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:50
In de BBG gelezen dat het waard is om te wachten op de schermen met een HDMI 2.1 aansluiting!

Zie: https://tweakers.net/revi...-guide-februari-2021.html
We zouden sowieso aanraden te wachten op schermen met HDMI 2.1-aansluiting, die binnenkort moeten gaan verschijnen.
Zelf ook in de race met een 3080 voor een nieuw scherm, maar wacht dus even wat de specs gaan zijn.

Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee