[Unifi Protect G4 doorbell] Toevoegen aan intercom

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-07 18:24
Veel gelezen hier over de Unifi Protect G4 doorbell maar ik heb een andere situatie.
Appartementen complex met centrale deur-bel systeem beneden. Als je daar belt gaat de bel gewoon over in het huis met een intercom systeem.
Als je voor de voordeur bij mij staat en je belt dan gaat de deurbel 2 keer kort achter elkaar.
Hoe kan ik het beste die deurbel bij mijn voordeur veranderen ?
Er is volgens mij geen trafo. De meterkast is ongeveer 2 meter naast de deurbel en daar heb ik ook een POE switch

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fBymIiG6YJZ7DSn6HbxdveZRdH0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rJtwG5O9Mk1PRS8uDrr7P1Uf.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNYu28HxOHM2zRg8AwPnX-eGbvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VMq7absxvkgQd1nBAkLONvEH.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:49

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

kevertje1977 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 08:35:
Veel gelezen hier over de Unifi Protect G4 doorbell maar ik heb een andere situatie.
Appartementen complex met centrale deur-bel systeem beneden. Als je daar belt gaat de bel gewoon over in het huis met een intercom systeem.
Als je voor de voordeur bij mij staat en je belt dan gaat de deurbel 2 keer kort achter elkaar.
Hoe kan ik het beste die deurbel bij mijn voordeur veranderen ?
Er is volgens mij geen trafo. De meterkast is ongeveer 2 meter naast de deurbel en daar heb ik ook een POE switch

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nou is dit niet het topic geworden om te vragen hoe je bellen moet aansluiten. Misschien kan je daar zelf een topic voor openen. Maar die knop, op je beschadigde deur, heeft twee draadjes eraan en die lopen ergens naartoe. Daar zou ik het op aansluiten. Of is het een draadloze knop???

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”