Nescape 6.1

Pagina: 1
Acties:

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Ik had ff de search gebruikt en zag daar al wat topics over netscape 6.1. Maar mijn vraag kon ik niet vinden dus hier is die :) :
Ik gebruik nou kde dus internet explorer is no option.
Dus misschien wil ik netscape 6.1 downen maar omdat ik veel op GoT zit moet ik wel zeker weten dat GoT goed weergegeven wordt in netscape 6.1.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zie oa. [topic=163851] (vermoed ik)

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• PCR
Aha, bedankt, ik heb het topic ff doorgelezen, dus ik begijp dat ik het beter kan laten om netscape te downen?

• PCR
Jah oke, ik weet het al.

Kan deze op slot hoor :)

• PatMan
  • Laatst online: 07-08 23:31
Er is niks mis met Netscape/Mozilla hoor, ik lees op dit moment tweakers ermee en dit bericht is ook gepost via een nightly build van Mozilla. De browser wordt steeds beter en schijnt nu al stabieler te zijn dan Netscape 4.78 (sommigen zeggen zelfs stabieler dan IE 5.5).

Verwijderd

Je kunt beter meteen Mozilla gaan gebruiken denk ik, want Netscape stopt met de ontwikkeling van de browser en aan Mozilla wordt nog hard gewerkt. En NS6 = Mozilla eigenlijk.

• PCR
Op woensdag 15 augustus 2001 11:20 schreef PatMan het volgende:
Er is niks mis met Netscape/Mozilla hoor, ik lees op dit moment tweakers ermee en dit bericht is ook gepost via een nightly build van Mozilla. De browser wordt steeds beter en schijnt nu al stabieler te zijn dan Netscape 4.78 (sommigen zeggen zelfs stabieler dan IE 5.5).
Dat stabieler hoeft niet altijd aan die browser te liggen, kan ook aan windows :)

Maar goed, als ik netscape 6.1, of mozilla wil dan wil ik het voor KDE en niet voor window$
Pagina: 1