Demon DSL - wat te doen ???

Pagina: 1
Acties:

• prinsesje
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
(overleden)
Ruim vier maanden geleden, toen vaststond dat en waar naar toe het bedrijfje waar ik werk ging verhuizen, heb ik Demon DSL aangevraagd. Opgebeld, formulier gefaxt, dag later nog eens gebeld of ze in elk geval voor 20 juli (dag van opening) konden leveren. Nee hoor, geen probleem, hun levertijd was zes tot acht weken, dus dat was prima.

Een week voor de opening had ik nog helemaal geen bericht ontvangen (behalve de bevestiging van de aanvraag), dus ik heb nog eens vriendelijk opgebeld om te vragen hoe ver ze al waren.
"Met wie ? Welk bedrijf ? Ken ik niet. Misschien is uw aanvraag niet aangekomen ?" Bevestiging + faxbewijs doorgefaxt. "Ach ja. Nu zie ik het. Ja, dat duurt nog even." Ik uitleggen dat dat onacceptabel was, omdat de opening een week later was, en wij afhankelijk zijn van Internet. Ze begrepen de situatie, en zouden zsm terugbellen.

OK, kan allemaal gebeuren. Beetje lullig was het dat ze niet terugbelden, maar goed.
Ik nogmaals gebeld - weer werd beloofd dat ze terug zouden bellen ( <- herhaal 20 keer ). "U wordt over een week aangesloten !" "U wordt over twee weken aangesloten! " "Heeft u het wel op tijd aangevraagd ?" :(

Intussen maar gewoon telefoonmodem aangesloten, maar de kosten van een - noodzakelijke - permanente verbinding lopen lichtelijk uit de hand. Is ook gewoon te traag.

Wat moet ik doen ? Een aanvraag bij een andere provider duurt nog op z'n minst 6 tot 8 weken, en zo lang kunnen we niet meer wachten !

Heeft iemand het zelfde probleem (gehad) en hoe heb je dat aangepakt ? Ze reageren niet op telefoontjes of mailtjes - ik kan toch kwalijk bij ze langsgaan ? Kan ik ze aansprakelijk stellen voor gemaakte kosten ? Wat moet ik doen ?

Profiel - jaja, met nieuwe foto, zeurpieten! || me@Audioscrobbler
Woei, computer leeft weer!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Moeilijke situatie. Het enige wat je kunt proberen is om flink wat druk uit te oefenen ("Willen jullie ons wel als klant??"). Doet soms wonderen.

Je kunt ze denk ik niet aansprakelijk stellen, tenzij je al iets betaald hebt misschien.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

PCR

Ik ben verzekerd bij unive en daar heb je iets van "rechts-nogwat", en als je dus dit soort problemen hebt dan kun je daar dus een soort van rechtsbijstand krijgen.

Bel je verzekeringsmaatschappij maar es op.

• prinsesje
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 15 augustus 2001 10:03 schreef AtHomer het volgende:
Moeilijke situatie. Het enige wat je kunt proberen is om flink wat druk uit te oefenen ("Willen jullie ons wel als klant??"). Doet soms wonderen.
Heb ik gedaan. Zelfs gedreigd mijn aanvraag terug te draaien. "Ja maar dat kan nu niet meer, mevrouw !" *grumble*

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

PCR

Op woensdag 15 augustus 2001 10:09 schreef prinsesje het volgende:

[..]

Heb ik gedaan. Zelfs gedreigd mijn aanvraag terug te draaien. "Ja maar dat kan nu niet meer, mevrouw !" *grumble*
En bij ze persoonlijk langsgaan met alle papieren enzo?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Probeer eens wat mensen hoger in de boom bij Demon te spreken te krijgen.
Waarschijnlijk ligt het probleem laag in de organisatie en is men boven niet op de hoogte.
Dus nogmaals bellen en NIET OPHANGEN tot je iemand gesproken hebt die verantwoordelijkheden inzake dit soort dingen heeft. En natuurlijk "harde" afspraken maken (Dus: volgende week zijn wij dus aangesloten, en ik heb gesproken met Pietje Puk, kunt deze afspraak even bevestigen via een mail?).
succes!

Who is John Galt?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Als dit soort toezeggingen op papier staan, dan zal ik de rechtsbijstandsverzekering eens inschakelen. Als jullie die hebben dan ...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 10:09 schreef prinsesje het volgende:

[..]

Je zou de druk nog hoger kunnen maken door dan zoiets te zeggen als "OK dan, maar geld hoeft u niet te verwachten voor die service van jullie" >:).

Met een beetje creativiteit en doorzettingsvermogen kun je die lui vast wel aan het verstand brengen hoe de zaken staan. Je moet proberen het zo te spelen dat het net geen "oorlog" wordt. En naar superieuren vragen is ook een goed idee.

Mijn motto is in zulke gevallen: Net zo lang en irritant doorzeuren totdat het goed komt :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• prinsesje
  • Niet online
(overleden)
Heb ze vanmiddag nog maar weer eens een keer gebeld... "Uw status ? Moet ik even uitzoeken. Ik bel u terug." Rustig uitgelegd dat ik allergisch werd voor die reactie, en toen maar het nummer van zijn toestel gevraagd.

Kwart over vier had 'ie (natuurlijk) nog niet teruggebeld...maar na wat gemekker kreeg ik um toch eindelijk aan de lijn :) !

Hij had het uitgezocht, kon ons wel in de database vinden, maar het programma dat de aanvraag automatisch zou hebben moeten doorsturen had de aanvraag niet automatisch doorgestuurd....... :( :( :( :( :( Wat een ongelofelijk slecht verhaal ! En waarom niemand de moeite had genomen om mij dat eerder te vertellen, wist hij ook niet.

NOG VIER WEKEN WACHTEN ! Wel gelijk bevestiging gevraagd ( tnx justmental ). Morgen de advocaat maar inschakelen ( tnx all ).... :(

Krijg wel twee maanden gratis (mocht het ooit nog eens per ongeluk worden aangesloten), joechei.

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 21:56
Heb je al eens naar andere oplossing gekeken? Xs4all, NovaAccess, etc. ^_^

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Pagina: 1