Toon posts:

Website openen, auto click, wait and repeat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-03 17:36
Ik ben mij in het inkijken in AHK en Macro Recorder, echter kan ik niet zo een twee bedenken voor het volgende situatie.

Ik wil een laptop/raspberry op autopilot een website om de 4 uur laten klikken:

https://app.stormgain.com/

Deze geeft dan crypto. Echter de macro's kan ik maken door een commando te geven voor het enkel openen en dan klikken, maar niet op autopilot om de 4 uur met de mogelijkheid om dit ook op standby te doen wanneer de laptop niet zoveel verbruikt.

Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten aanpakken :X

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:49

g0tanks

Moderator CSA
melkislekker schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:27:
maar niet op autopilot om de 4 uur met de mogelijkheid om dit ook op standby te doen wanneer de laptop niet zoveel verbruikt.
Om te beginnen is het handig om hier duidelijker over te zijn. Wat bedoel je met 'op standby te doen'? Moet de laptop uit slaapstand ontwaken, klikken en daarna weer terug de slaapstand in?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• melkislekker
g0tanks schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:35:
[...]

Om te beginnen is het handig om hier duidelijker over te zijn. Wat bedoel je met 'op standby te doen'? Moet de laptop uit slaapstand ontwaken, klikken en daarna weer terug de slaapstand in?
Ja. :)

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04

Glewellyn

is er ook weer.

Met een scheduled task kan je de PC uit slaapstand halen en een taak laten uitvoeren.
https://www.howtogeek.com...from-sleep-automatically/

Uit interesse, hoeveel levert dit op per 4 uur/dag?

*zucht*

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:04

Glewellyn

is er ook weer.

Oh, en als je de PC weer in sleep mode wil zetten naderhand kan dat via de command line.

https://www.nextofwindows...ep-mode-from-command-line

*zucht*

• melkislekker
Glewellyn schreef op zondag 28 februari 2021 @ 23:58:
Met een scheduled task kan je de PC uit slaapstand halen en een taak laten uitvoeren.
https://www.howtogeek.com...from-sleep-automatically/

Uit interesse, hoeveel levert dit op per 4 uur/dag?
Met de koers nu 17 dollar per maand :P
Vandaar even kijken of een projectje op een raspberry mogelijk is

[Voor 27% gewijzigd door melkislekker op 01-03-2021 00:20]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee