Toon posts:

HP Officejet 6700 Premium

Pagina: 1
Acties:

• tasjake
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12-2022
Hallo,

ik heb hier thuis 2 printers een canon mg3600 series die dikwijls niet afdrukt dan wel.en boven heb ik nog een HP Officejet 6700 premium staan die werkt nog heel goed enkel het zijn allemaal aparte cartridges en bij de gele klikt die niet meer in nu was mijn vraag als ik dit binnenbreng bij een hersteller of ze dit nog kunnen herstellen of niet.want ik vindt dat een superprinter en wil die terug in gebruik gaan nemen :)

kan iemand mij misschien vertellen of dit te maken valt of niet

bedankt alvast

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:49

sapphire

Die-hard pruts0r

Met een duidelijke klacht omschrijving als "dikwijls niet afdrukt dan wel." en "bij de gele klikt die niet meer in" word het voor iedereen natuurlijk gokken ;)

Bekijk het eens anders, beide printers kosten ooit ca. €100~125 gemiddeld.
Buiten dat me afvraagt waar je zoiets zou kunnen laten herstellen buiten garantie of rechtstreeks rechtstreeks bij de fabrikant, is het economisch nog rendabel?

Paar tientjes kost iemand snel per uur + eventueel onderdelen, eventuele verzendkosten, onderzoekskosten.

Ben je dan niet sneller en goedkoper uit met een nieuwe printer of bv die Canon 2e hands als je de cartridges wilt blijven gebruiken?

Gabriël ITX

• tasjake
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-12-2022
Beste,

Ik dacht misschien eraan eventueel een nieuwe printerkop te steken.

groetjes

• bzzzt
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-03 21:21
tasjake schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:32:
Ik dacht misschien eraan eventueel een nieuwe printerkop te steken.
Geen idee wat HP vraagt, maar zal vergelijkbaar zijn met Canon. Heb pas een Canon MG weggedaan vanwege defecte printerkop. Printer was 120 euro, nieuwe kop bijna 100 euro. Voor die prijs kan je eigenlijk alleen maar een nieuwe kopen...

Via Ebay kan je soms goedkope printkoppen bestellen, maar zag bij de Canon exemplaren vaak al waarschuwingen dat een specifieke kleur niet goed zou werken (oftewel: die zijn dus ook stuk). Leek me niet de moeite waard daar tijd en geld in te steken.

Boze tongen beweren dat die printkoppen gemaakt zijn om stuk te gaan als er onzuivere/afwijkende (dus niet-merk) inkt gebruikt wordt. Valt natuurlijk niet te controleren, maar verwacht niet dat printerfabrikanten boven dat gedrag staan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee