[Switch] Bravely Default II

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-05 14:57
Vergezel de Helden van het Licht op hun missie om de balans in de wereld te herstellen in BRAVELY DEFAULT II

YouTube: Bravely Default II - Final Trailer - Nintendo Switch

Zag dat er nog geen topic is over deze game.

Wat is jullie mening erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:42
Ik was van plan om hem te kopen maar na alle klachten over de performance wacht ik even tot de game gepatcht is. Schijnt veel te stutteren, framedrops etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:53
ik vind het stijltje echt fantastisch. Ben net begonnen, snap de kritieken op het repetitieve combat systeem wel heel goed. Maar de sfeer, potentiele diepgang maken een hoop goed.

Merk zelf nog niets van performance problemen, maar ik speel eigenlijk alleen in handheld modus, wellicht dat dat scheelt.

ben heel benieuwd welke Jobs er allemaal inzitten. Moet wel zeggen dat het bootje een uitkomst biedt, staat nu lekker aan terwijl ik aan het werk ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:32
Timothy3000 schreef op zondag 28 februari 2021 @ 17:45:
Ik was van plan om hem te kopen maar na alle klachten over de performance wacht ik even tot de game gepatcht is. Schijnt veel te stutteren, framedrops etc.
Ik heb de demo gespeeld (docked), en de enige framedrops waar ik last van had was wanneer cutscenes net begonnen. Het schijnt dat dit ligt aan het feit dat de demo bij mij op de SD kaart staat, en dat dit dus verholpen wordt op het intern geheugen, maar dat heb ik niet nagekeken. In combat / overworld heb ik nergens last van gehad anyway.

De full game zit ik al een week naar te staren of ik m koop of niet. BD 1 was echt een fijn spel, en de demo van 2 bevalt me ook, maar backlog en tijd enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik twijfel ook om deze game te halen. ik heb dragon Quest 11 best ver gespeeld. was de eerste echte japanse RPG. Nu lijkt dit spel er een beetje op te lijken.

kan iemand mij vertellen of dat klopt? en wat de grootste verschillen tussen die spellen zijn? Het lijkt dat Bravely default meer voor jongeren gemaakt is of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelmerc
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 13:17
Het is ook een partybased rpg. lijkt qua wereld en cartoony feel daar wel op. Maar wel vanuit een ander perspectief (top down vs 3rd person).
Voor jongeren wil ik niet per se zeggen. Het verhaal kan best duister zijn op bepaalde momenten.

Ik heb bravely default en bravely second ook gespeeld en veel japanse rpgs, en deze kan zich daar zeker weer aan meten.
in dragon quest hebben je karakters een vaste klasse met een soort perk tree. in bravely default unlock je verscheide klasses (jobs) die elk karakter kan aannemen. Elk karakter kan 2 jops tegelijk uitvoeren. Dit geeft heel veel mogelijkheden om te experimenteren. Heel erg leuk vind ik zelf. Lijkt meer op de old skool final fantasy spellen.
Dus wat mij betreft dikke aanrader. Octopath traveler daarnaast ook een mooie als je meer van dit soort spellen wilt spelen.
Pagina: 1