Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

The system cannot find any bootable devices.

Pagina: 1
Acties:

• Matiat
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18-05 16:08
Beste forumleden,

Naar aanleiding van een blue screen heb ik mijn bios naar de default ingesteld. hierna heb ik niet meer kunnen booten, na herstart kom ik elke keer in de bios.

Heb een Asus z390 mobo.

In EZ mode zie ik al mijn sata drives onder "Storage Information" onder elkaar staan.

Maar onder "boot priority" komt geen enkele drive er in voor. Als ik deze wil instelllen door op de knop "Boot Menu" of F8 te drukken krijg ik de melding :
"The system cannot find any bootable devices."

Heb al enkele keren van uefi naar legacy gesiwtched, en CSM aan en uit gezet maar ik kom er helaas niet uit. De systeem datum en tijd staan correct.

zie hieronder de afbeeldingen :
x

[Voor 58% gewijzigd door Matiat op 28-02-2021 16:11]

• Matiat
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 18-05 16:08
Het is mijn inmiddels gelukt. Ik moest een Setting overzetten naar AHCI.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True