Voor mijn zoon wil ik een gaming systeem kopen omdat hij graag van PS4 naar PC wil overstappen. We hebben eerst gekeken naar zelfbouw maar dat lijkt (inclusief windows licentie) niet echt goedkoper te zijn en je zit dan schijnbaar met incompatibiliteit issues waar ik niet echt veel zin in heb om ze uit te vogelen, hoewel ik (opa verteld) in de jaren 90/00 wel zelf mijn pc's samenstelde.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p of indien mogelijk 1440p. Huidige favoriete games zijn Fortnite, Valorant, GTA5 en Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord/muis/monitor
Wat verwacht je van ons?
Input over de volgende 2 systemen (uit deze lijst die ik via een andere BBG heb gevonden gekozen) op basis van hoe goed ze voldoen aan bovenstaande wens en ook of ze goed later nog een upgrade kunnen krijgen qua cpu, gpu of andere delen.
Mijn kandidaten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p of indien mogelijk 1440p. Huidige favoriete games zijn Fortnite, Valorant, GTA5 en Warzone.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
toetsenbord/muis/monitor
Wat verwacht je van ons?
Input over de volgende 2 systemen (uit deze lijst die ik via een andere BBG heb gevonden gekozen) op basis van hoe goed ze voldoen aan bovenstaande wens en ook of ze goed later nog een upgrade kunnen krijgen qua cpu, gpu of andere delen.
Mijn kandidaten: