Toon posts:

...abit lx6 en windows 2000, problemen??....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...een kennis van mij heeft een abit lx6 mobo met 233 MHz processor en 96 MB geheugen. nou wil hij dat ik er windows 2000 opzet. zou deze combinatie problemen kunnen opleveren. ik twijfel zelf aan de mobo, omdat ik ergens op een site heb gelezen, maar dat is al een tijd geleden, dat deze mobo met de zeer verouderde bios geen windows 2000 ondersteunt. kan iemand dit bevestigen??....

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:22
Exact dezelfde combo heeft bij prima gedraaid. Zorg wel dat je voldoende geheugen hebt (128MB of meer, 96 kan misschien net, maar houdt niet over....).

Oh ja; vergeet niet te checken of de laatste versie (is ook al oud, maar goed) van het bios geflashed is.

Verwijderd

Topicstarter
...maar dan nog. ik denk dat windows2000 beter weet om te gaan met 96MB geheugen dan dat windows 98 het doet. ABIT is al een tijd geleden gestopt met ondersteuning van de deze moederbord, ik kan zelf weinig info vinden op de site van abit. naar welke bios versie moet ik zoeken??....

Verwijderd

Topicstarter
...zou het verstandig zijn dat hij er tevens een andere videokaart in zet??.... hij heeft er nu eentje van trident. kan hij problemen verwachten met een geforce MX400??....