Ik had gedacht dat je in deze domoticawereld vast wel wat kon kiezen voor een rolluikschakelaar met geintegreerde zwave- of zigbeemodule. Valt dat even vies tegen
Je hebt de Fibaro Walli maar die krijgt aardig wat slechte reviews waarin men negatief is over het analoge knoppen deel. Aangezien ze voorlopig alleen analoog worden aangestuurd en ook na koppelen met een domoticasysteempje regelmatig analoog gebruikt zullen worden, moet dit wel fatsoenlijk werken. Dus die valt om die reden af. Op zich jammer want ik vind het erg mooie schakelaars. Dan is er nog de Niko 551-72301. 0 reviews of gebruikerservaringen over te vinden. Ze zouden uit Belgie moeten komen maar daar kan ik mee leven. Maar het belangrijkste, ik kan niet vinden of die met Zigbee of Zwave werkt. Er wordt geadverteerd dat deze werkt met Niko Home Control, maar ik kan niet vinden of dit dan ook met iets anders werkt.
Verder niks
Ik was benieuwd of mensen hier nog alternatieven weten en/of mijn vragen over de Niko kunnen beantwoorden. Ik kan natuurlijk losse module kopen bij de schakelaars maar ik moet toch alles nog kopen en heb het liever geintegreerd zodat ik geen gepiel heb met losse kastjes.

Verder niks