Toon posts:

Eindelijk gelukt, Pll 350 @ 500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is me eindelijk gelukt op mijn pentium II 350 Mhz op 500 Mhz te laten lopen >:) . Met een beete hoge fsb voor een Pentium II namelijk 143 x 3.5 = 501 Mhz (afgerond).

Ik heb eerst de coolrib ervan af geboord en toen een aluminimum heatsink er op gedaan met de nodige coolpasta natuurlijk. op die heatsink zit een 35mm grote cooler. Boven de proc liggen 2 80mm coolers naar beneden te blazen :) .

Eerst lukte het maar tot 483 Mhz 138 x 3.5 toen had ik maar 1 k*t coolertje erop zitten en kreeg ik hem wel op 500 alleen na 10 min freeze beeld :( . Maar nu ik mijn P II gemod heb en die 2 80 mm coolers lekker liggen te blazen lukt het *D .

Ik wil wel wat pics posten maar ik niet hoe dat moet (ik kan het wel wat ik heb een webcam).

Hoever krijen jullie je P II eigelijk :?

Verwijderd

mijne deed gemakkelijk 467Mhz, alleen jammer dat het mobo niet hoger kan :(

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02
Congratz!

ben wel benieuwd naar wat pics idd :P

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Ik wil wel wat pics posten maar ik niet hoe dat moet (ik kan het wel wat ik heb een webcam).
Zie Faq. Omdat ik in een goede bui ben (Netscape 6.1 loopt echt wel :) aardig):

[KNIP]
Uit de Faq
Ennuh... plaatjes? Hoe kan ik die invoegen?
Ook met UBB-code: img]http://www.provider.landcode/user/plaatje.jpg[/img
(vergeet aan het begin en het einde de [ en ] niet, deze moesten eruit anders zag je het regeltje niet.

Zorg er wel voor dat het plaatje ergens op een vrij bereikbare webserver staat! Een link als C:\Mijn Documenten\Directory\Plaatje.jpg gaat niet werken.
[/knip]

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

reiker

dan jij!

mijn wijlen p2 350 ging (MET turbo!) tot 361 :) verder wilde echt absoluut niet.... nu issie vermaakt tot cpu-zonder-pootjes-maar-ook-zonder-ringetje-voor-sleutelhangergebruik :P

Zo gezegd, zo gedaan.