Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• guyvw
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-03 08:23
Mijn vraag:

Ik weet niks van computers af en heb gehoord dat ik hem moet upgraden. Wat heb ik nodig kwa hardware??

Pc specs:

Grafische kaart: Nvidia GeForce GTX 970 (overklokt)
Besturingssysteem: Windows 10 Pro
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6600K CPU @ 3.50GHz, 3501 MHz, 4 core('s), 4 logische processor(s)
Moederboord: Z170 Pro gaming
Ram: 32GB

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:06
Wie zei dat je 'm moest upgraden en waarom?

[Voor 31% gewijzigd door Hahn op 27-02-2021 20:24]

The devil is in the details.

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:14
Wat doe je met het systeem?

• guyvw
Hahn schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:23:
Wie zei dat je 'm moest upgraden en waarom?
Een collega op werk, hij vondt mijn hardware te oud voor de games die ik speel/stream (Overwatch, Total war warhammer 2 en R6) het onderwerp kwam op tafel nadat ik vertelde dat ik geen cod kan spelen omdat ik te veel lag.

[Voor 26% gewijzigd door guyvw op 27-02-2021 20:44]

• guyvw
Streamen,gamen en Inventor( 3d teken program)

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 23:14
Je systeem is nu mooi in balans. Een snellere videokaart, voor zover verkrijgbaar voor een fatsoenlijke prijs, veroorzaakt een cpu bottlekneck en een nieuw cpu + mobo setje levert geen prestatiewinst op omdat de videokaart niet sneller kan. Als je wat wilt dan is een geheel nieuw systeem eigenlijk de enige optie.
COD is trouwens waardeloos geoptimaliseerd want zelf de snelste systemen hebben last van lag.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True